Array ( [article] => Array ( [pid] => 48165 [country] => pl [article_id] => 6646 [article_date] => 2012-01-23 [articletype_id] => 1 [article_title] => Ulica na promocji [article_intro] => Zadaniem franczyzobiorcy Galerii Miejskich będzie promocja największych ulic handlowych w jego mieście. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 12 [img_photo_description] => Magazyny wydawane przez Galerię Miejską i strona internetowa promowanych obiektów. [secret] => scrtk1146929fe179e9c4b6e1b1ab72dbc7f4 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => usługi dla biznesu [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => ulica-promocji [article_title_striped] => Ulica na promocji [dir] => article [article_text_photo] =>

Handel coraz częściej przenosi się z głównych ulic miast do galerii handlowych. Nie wszyscy chcą jednak zamienić miejsca, które w świadomości mieszkańców danego miasta od zawsze funkcjonują jako handlowe, na nowe galerie, które dopiero budują swoją renomę. Niestety w pojedynkę trudno wypromować sklep, czy przypomnieć klientom o tym, że handel istnieje nie tylko w galerii. Dlatego powstał projekt Galerie Miejskie, który ma pomóc właścicielom sklepów działających przy ulicach handlowych w rewitalizacji ich okolicy i skutecznej promocji działających tam obiektów handlowych.

- Początkowo projekt Galerie Miejskie miał na celu promocję ul. Dworcowej, najstarszej handlowej ulicy w Bydgoszczy. Stworzyliśmy więc portal promujący ulicę i zaczęliśmy wydawać magazyn. Później dołączyły do niej kolejne ulice, a następnie postanowiliśmy rozszerzyć naszą działalność o inne miasta. Tak powstały Galerie Miejskie w Gdańsku i Toruniu - wyjaśnia Władysław Labuda, menedżer projektu. - Teraz pracujemy nad dwiema rzeczami: poprawą jakości naszych usług i rozwojem naszego projektu w kolejnych miastach. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na franczyzę.

Partner otrzyma narzędzia umożliwiające działania promocyjne m.in. pakiet dokumentów, ofert, umów, wizytówek, listów intencyjnych itd. W skład pakietu wchodzi dedykowany portal z możliwością edycji treści. Galeria Miejska wydaje również magazyn promujący ulice. Inwestycja we franczyzę Galerii Miejskich wynosi 19 tys. zł.

- Chcemy wspierać handlowców w całym kraju, dlatego poszukujemy franczyzobiorców we wszystkich polskich miastach. W dalszej perspektywie planujemy rozwój również w mniejszych miejscowościach, liczących nawet 40 tys. mieszkańców, jak Lębork - mówi Władysław Labuda.

(mak)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 182 [author_pid] => 968 [author_name] => Magdalena Krocz [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] =>

Magdalena Krocz pracuje w redakcji miesięcznika Własny Biznes Franchising i portalu Franchising.pl od 2009 roku. Specjalizuje się w tematach związanych z prowadzeniem e-biznesu i lokalizacjami.

Ukończyła zarządzanie i marketing na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej oraz filozofię teoretyczną na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.

[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 79997 [itemserver_id] => 29370 [img_width] => 100 [img_height] => 133 [path] => 48c/baf/magdalena_krocz2.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => Magdalena Krocz ) [author_name_url] => magdalena-krocz ) ) [link] => /artykul/6646/ulica-promocji/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 72832 [country_item] => pl [description] => Magazyny wydawane przez Galerię Miejską i strona internetowa promowanych obiektów. [path] => c57/5f0/galeria_miejska.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 22256 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 72831 [country_item] => pl [description] => Magazyny wydawane przez Galerię Miejską i strona internetowa promowanych obiektów. [path] => 792/9ac/galeria_miejska2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 299 [itemserver_id] => 22255 ) ) ) [og_image] => 792/9ac/galeria_miejska2.jpg [article_date_formated] => 23.01.2012 [article_day] => Poniedziałek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 72831 [country_item] => pl [description] => Magazyny wydawane przez Galerię Miejską i strona internetowa promowanych obiektów. [path] => 792/9ac/galeria_miejska2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 299 [itemserver_id] => 22255 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 72831 [country_item] => pl [description] => Magazyny wydawane przez Galerię Miejską i strona internetowa promowanych obiektów. [path] => 792/9ac/galeria_miejska2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 299 [itemserver_id] => 22255 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Agencjawirtualna [id] => 1965 [type] => 12 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 16 [link] => /franczyza/1965/agencjawirtualna/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 219749 [country_item] => pl [description] => [path] => d79/770/logo_agencja_wirtualna_bez_pl.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 325 [img_height] => 183 [itemserver_id] => 54780 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 219750 [country_item] => pl [description] => [path] => 175/2f5/aw.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1500 [img_height] => 1125 [itemserver_id] => 54781 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => DlaWas.info [id] => 1598 [type] => 12 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/1598/dlawas-info/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 202055 [country_item] => pl [description] => [path] => e89/0fa/11406226_499174373563082_9165057209134798379_o.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 241 [img_height] => 250 [itemserver_id] => 50249 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 216968 [country_item] => pl [description] => [path] => aa4/0e3/franchising_2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1203 [img_height] => 611 [itemserver_id] => 54024 ) [1] => Array ( [pid] => 216967 [country_item] => pl [description] => [path] => 6f8/a3f/dlawas.info_-_franchising.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1477 [img_height] => 800 [itemserver_id] => 54023 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Northgate Logistics [id] => 1971 [type] => 12 [fr] => 2 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 19 [link] => /franczyza/1971/northgate-logistics/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 180403 [country_item] => pl [description] => [path] => 096/043/northgate_logistics_czarne.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 485 [img_height] => 105 [itemserver_id] => 44638 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 164781 [country_item] => pl [description] => [path] => 2db/bb1/northgate-logistics-01-firma.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1063 [itemserver_id] => 38748 ) [1] => Array ( [pid] => 164782 [country_item] => pl [description] => [path] => 28f/052/northgate-logistics-02-wyroznienie-nagroda.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 646 [img_height] => 999 [itemserver_id] => 38749 ) [2] => Array ( [pid] => 164783 [country_item] => pl [description] => [path] => 4e7/ec8/northgate-logistics-03-zespol.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1277 [itemserver_id] => 38750 ) [3] => Array ( [pid] => 164784 [country_item] => pl [description] => [path] => 006/2d2/northgate-logistics-04-nagroda-dyplom.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 2140 [itemserver_id] => 38751 ) [4] => Array ( [pid] => 164785 [country_item] => pl [description] => [path] => a9a/8b4/northgate-logistics-05-nagroda-firma.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 983 [itemserver_id] => 38752 ) [5] => Array ( [pid] => 164786 [country_item] => pl [description] => [path] => 78d/ada/northgate-logistics-06-firma.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 949 [itemserver_id] => 38753 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Signarama [id] => 1567 [type] => 12 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 9 [link] => /franczyza/1567/signarama/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 219260 [country_item] => pl [description] => [path] => 2b6/fee/sar_stacked_1600x1200.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 223 [itemserver_id] => 54617 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 219383 [country_item] => pl [description] => [path] => 60c/62b/untitled_design_2_-1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1536 [img_height] => 1024 [itemserver_id] => 54662 ) [1] => Array ( [pid] => 219385 [country_item] => pl [description] => [path] => 684/a13/untitled_design-1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1536 [img_height] => 1024 [itemserver_id] => 54664 ) [2] => Array ( [pid] => 219384 [country_item] => pl [description] => [path] => 3b1/939/untitled_design_1_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1536 [img_height] => 1024 [itemserver_id] => 54663 ) [3] => Array ( [pid] => 219382 [country_item] => pl [description] => [path] => 38d/975/untitled_design_3_-1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1536 [img_height] => 1024 [itemserver_id] => 54661 ) ) ) ) ) )

Ulica na promocji

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Handel coraz częściej przenosi się z głównych ulic miast do galerii handlowych. Nie wszyscy chcą jednak zamienić miejsca, które w świadomości mieszkańców danego miasta od zawsze funkcjonują jako handlowe, na nowe galerie, które dopiero budują swoją renomę. Niestety w pojedynkę trudno wypromować sklep, czy przypomnieć klientom o tym, że handel istnieje nie tylko w galerii. Dlatego powstał projekt Galerie Miejskie, który ma pomóc właścicielom sklepów działających przy ulicach handlowych w rewitalizacji ich okolicy i skutecznej promocji działających tam obiektów handlowych.

- Początkowo projekt Galerie Miejskie miał na celu promocję ul. Dworcowej, najstarszej handlowej ulicy w Bydgoszczy. Stworzyliśmy więc portal promujący ulicę i zaczęliśmy wydawać magazyn. Później dołączyły do niej kolejne ulice, a następnie postanowiliśmy rozszerzyć naszą działalność o inne miasta. Tak powstały Galerie Miejskie w Gdańsku i Toruniu - wyjaśnia Władysław Labuda, menedżer projektu. - Teraz pracujemy nad dwiema rzeczami: poprawą jakości naszych usług i rozwojem naszego projektu w kolejnych miastach. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na franczyzę.

Partner otrzyma narzędzia umożliwiające działania promocyjne m.in. pakiet dokumentów, ofert, umów, wizytówek, listów intencyjnych itd. W skład pakietu wchodzi dedykowany portal z możliwością edycji treści. Galeria Miejska wydaje również magazyn promujący ulice. Inwestycja we franczyzę Galerii Miejskich wynosi 19 tys. zł.

- Chcemy wspierać handlowców w całym kraju, dlatego poszukujemy franczyzobiorców we wszystkich polskich miastach. W dalszej perspektywie planujemy rozwój również w mniejszych miejscowościach, liczących nawet 40 tys. mieszkańców, jak Lębork - mówi Władysław Labuda.

(mak)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €