Array ( [article] => Array ( [pid] => 46474 [country] => pl [article_id] => 6647 [article_date] => 2012-01-23 [articletype_id] => 29 [article_title] => Biznes od święta [article_intro] => W naszych sklepach można znaleźć upominki prawie na każdą okazję i dla każdej grupy wiekowej, dzięki temu cały rok jest dla nas owocny - mówi Aleksandra Figas z firmy Kukartka. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 3 [img_photo_description] => Aleksandra Figas z działu wsparcia sprzedaży w firmie Kukartka. [secret] => scrtkab8254aaf89215d8fee128893660b215 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => kosmetyki, biżuteria, upominki [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => biznes-swieta [article_title_striped] => Biznes od święta [dir] => article [article_text_photo] =>

Jesteśmy tuż po Świętach Bożego Narodzenia, a przed nami Walentynki więc okres wzmożonej pracy w Państwa firmie. Jak może Pani podsumować miniony rok w Kukartce?
Zdecydowanie jest to dla nas najbardziej gorący okres, szczególnie dlatego, że między Świętami Bożego Narodzenia a Walentynkami mamy jeszcze Dzień Babci i Dziadka. Oczywiście przez cały rok jest mnóstwo okazji do obdarowywania najbliższych: Wielkanoc, imieniny, urodziny, dzień kobiet, dzień dziecka, dzień mamy i taty, śluby i wiele innych imprez. W naszych sklepach można znaleźć upominki prawie na każdą okazję i dla każdej grupy wiekowej, dzięki temu cały rok jest dla nas owocny.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z minionego roku, ponieważ mimo kryzysu udało nam się utrzymać podobny poziom sprzedaży, jak w roku 2010, a w przypadku niemal połowy naszych sklepów udało nam się zanotować wzrost. Poprawiliśmy również wyniki sprzedaży internetowej w dużej mierze dzięki nowej odsłonie naszego e-sklepu. Miniony rok zaowocował także otwarciami dwóch sklepów franczyzowych: w Millenium Hall w Rzeszowie i w Galerii Echo w Kielcach, a także ośmiu punktów partnerskich w Zakopanem, Koninie, Oświęcimiu, Suwałkach, Nakle, Augustowie, Oławie i Nowym Sączu.

Jakie plany ma firma PassionCards w stosunku do sklepów Kukartka?

Planujemy mocno rozbudować sieć sklepów franczyzowych i partnerskich, po to aby produkty Kukartka można było łatwo kupić nie tylko w dużych miastach, ale i w mniejszych miejscowościach. Aby umożliwić internautom łatwiejszy dostęp do Kukartki zamierzamy rozszerzyć również sprzedaż internetową. Na wiosnę do naszych sklepów mają trafić zupełnie nowe kolekcje produktowe, które z pewnością zainteresują naszych klientów.

Relacja firmy Kukartka z Targów Franczyzy 2011

Rozmawiał (lp)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 109 [author_pid] => 966 [author_name] => PROFIT system [authortype_id] => 3 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => firmy [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( ) [author_name_url] => profit-system ) ) [link] => /artykul/6647/biznes-swieta/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => pytanie tygodnia [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 0 [link] => 32 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => pytanie-tygodnia ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 72823 [country_item] => pl [description] => Aleksandra Figas z działu wsparcia sprzedaży w firmie Kukartka. [path] => 86e/877/ola_330x330.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 22248 ) ) [question_of_week] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 72822 [country_item] => pl [description] => Aleksandra Figas z działu wsparcia sprzedaży w firmie Kukartka. [path] => c8c/1ef/ola_100x133.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 100 [img_height] => 133 [itemserver_id] => 22247 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 72824 [country_item] => pl [description] => Aleksandra Figas z działu wsparcia sprzedaży w firmie Kukartka. [path] => 845/f3b/ola_400x300.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 395 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 22249 ) ) ) [og_image] => 845/f3b/ola_400x300.jpg [article_date_formated] => 23.01.2012 [article_day] => Poniedziałek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 72824 [country_item] => pl [description] => Aleksandra Figas z działu wsparcia sprzedaży w firmie Kukartka. [path] => 845/f3b/ola_400x300.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 395 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 22249 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 72824 [country_item] => pl [description] => Aleksandra Figas z działu wsparcia sprzedaży w firmie Kukartka. [path] => 845/f3b/ola_400x300.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 395 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 22249 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Adopt Parfums [id] => 2305 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2305/adopt-parfums/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209443 [country_item] => pl [description] => [path] => d97/4db/adopt-new-logo-quadri_1_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 206 [itemserver_id] => 51821 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209444 [country_item] => pl [description] => [path] => d43/6aa/43.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51822 ) [1] => Array ( [pid] => 209445 [country_item] => pl [description] => [path] => d58/07c/44.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51823 ) [2] => Array ( [pid] => 209446 [country_item] => pl [description] => [path] => 30e/6a5/30.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51824 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Aromas Artesanales [id] => 2315 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 18 [link] => /franczyza/2315/aromas-artesanales/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211126 [country_item] => pl [description] => [path] => d25/2ad/projekt_bez_nazwy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 317 [img_height] => 107 [itemserver_id] => 52221 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211111 [country_item] => pl [description] => [path] => 89b/60b/1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52216 ) [1] => Array ( [pid] => 211109 [country_item] => pl [description] => [path] => b81/e9e/4.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52214 ) [2] => Array ( [pid] => 211110 [country_item] => pl [description] => [path] => 410/698/5.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52215 ) [3] => Array ( [pid] => 211108 [country_item] => pl [description] => [path] => 79e/034/3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52213 ) [4] => Array ( [pid] => 211107 [country_item] => pl [description] => [path] => 3c5/9b6/2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52212 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Folkstar [id] => 2197 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 8 [link] => /franczyza/2197/folkstar/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186671 [country_item] => pl [description] => [path] => 511/e89/logo_skr_t.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 386 [itemserver_id] => 46603 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186637 [country_item] => pl [description] => [path] => 28a/a81/dsc_8638.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46595 ) [1] => Array ( [pid] => 186639 [country_item] => pl [description] => [path] => c04/5e0/297a5780.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 46597 ) [2] => Array ( [pid] => 186638 [country_item] => pl [description] => [path] => 5da/815/_od_sklep1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 795 [img_height] => 795 [itemserver_id] => 46596 ) [3] => Array ( [pid] => 186635 [country_item] => pl [description] => [path] => e5d/b20/297a6392.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1280 [itemserver_id] => 46593 ) [4] => Array ( [pid] => 186636 [country_item] => pl [description] => [path] => b96/5a1/dsc_8572.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46594 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Yves Rocher [id] => 66 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/66/yves-rocher/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214721 [country_item] => cz [description] => [path] => 6fd/2c1/yvesrocher_lg_corpo_2020_hposi_yr_bt_fr.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 139 [itemserver_id] => 16438 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214717 [country_item] => cz [description] => [path] => 7d1/6b6/2.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 967 [img_height] => 598 [itemserver_id] => 16434 ) [1] => Array ( [pid] => 214716 [country_item] => cz [description] => [path] => 33f/6ea/1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 880 [img_height] => 532 [itemserver_id] => 16433 ) [2] => Array ( [pid] => 214720 [country_item] => cz [description] => [path] => 897/162/p3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 585 [img_height] => 375 [itemserver_id] => 16437 ) [3] => Array ( [pid] => 214881 [country_item] => cz [description] => [path] => 91a/1ea/yr2407_iw_75_discount_1038x1038.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1038 [img_height] => 1038 [itemserver_id] => 16446 ) ) ) ) ) )

Biznes od święta

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jesteśmy tuż po Świętach Bożego Narodzenia, a przed nami Walentynki więc okres wzmożonej pracy w Państwa firmie. Jak może Pani podsumować miniony rok w Kukartce?
Zdecydowanie jest to dla nas najbardziej gorący okres, szczególnie dlatego, że między Świętami Bożego Narodzenia a Walentynkami mamy jeszcze Dzień Babci i Dziadka. Oczywiście przez cały rok jest mnóstwo okazji do obdarowywania najbliższych: Wielkanoc, imieniny, urodziny, dzień kobiet, dzień dziecka, dzień mamy i taty, śluby i wiele innych imprez. W naszych sklepach można znaleźć upominki prawie na każdą okazję i dla każdej grupy wiekowej, dzięki temu cały rok jest dla nas owocny.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z minionego roku, ponieważ mimo kryzysu udało nam się utrzymać podobny poziom sprzedaży, jak w roku 2010, a w przypadku niemal połowy naszych sklepów udało nam się zanotować wzrost. Poprawiliśmy również wyniki sprzedaży internetowej w dużej mierze dzięki nowej odsłonie naszego e-sklepu. Miniony rok zaowocował także otwarciami dwóch sklepów franczyzowych: w Millenium Hall w Rzeszowie i w Galerii Echo w Kielcach, a także ośmiu punktów partnerskich w Zakopanem, Koninie, Oświęcimiu, Suwałkach, Nakle, Augustowie, Oławie i Nowym Sączu.

Jakie plany ma firma PassionCards w stosunku do sklepów Kukartka?

Planujemy mocno rozbudować sieć sklepów franczyzowych i partnerskich, po to aby produkty Kukartka można było łatwo kupić nie tylko w dużych miastach, ale i w mniejszych miejscowościach. Aby umożliwić internautom łatwiejszy dostęp do Kukartki zamierzamy rozszerzyć również sprzedaż internetową. Na wiosnę do naszych sklepów mają trafić zupełnie nowe kolekcje produktowe, które z pewnością zainteresują naszych klientów.

Relacja firmy Kukartka z Targów Franczyzy 2011

Rozmawiał (lp)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €