T-Mobile stawia poprzeczkę wysoko
Operator sieci komórkowej daje swoim franczyzobiorcom precyzyjne wytyczne dotyczące prowadzenia salonu.
Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci T-Mobile, pozyskuje franczyzobiorców w miastach powyżej 45 tys. mieszkańców. Firma nawiązuje współpracę z osobami, które dopiero planują rozpocząć prowadzenie własnej firmy oraz z przedsiębiorcami zainteresowanymi rozszerzeniem działalności. Inwestycja w salon wynosi kilkadziesiąt tysięcy złotych, a ostateczna kwota zależy od wielkości, stanu technicznego lokalu oraz koniecznych zmian, które należy wykonać aby punkt spełniał standardy Polskiej Telefonii Cyfrowej.
Salon T-Mobile powinien znajdować się w galerii handlowej, na starówce lub przy głównej ulicy miasta. Jeśli docelową lokalizacją jest kamienica, jej elewacja musi być w dobrym stanie. Powierzchnia lokalu to 35-45 m2. Dodatkowym wymogiem jest wejście od ulicy oraz dwie witryny. Zaletą punktu sprzedaży będzie sąsiedztwo parkingu, na którym klienci będą mogli zostawić swoje pojazdy. Franczyzobiorca T-Mobile musi wykazać się dobrą znajomością lokalnego rynku.
Polska Telefonia Cyfrowa przekazuje partnerom wyposażenie sklepu – meble i elementy wizualizacji. Firma pomaga także w rekrutacji personelu, który następnie przechodzi szkolenie. Część działań marketingowych franczyzobiorcy T-Mobile może zostać zrefundowana.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży telekomunikacja, IT, AGD/RTV
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

