Metrohouse chce na Śląsk
Agencja nieruchomości podpisała umowy, dzięki którym w pierwszej połowie roku powstanie pięć nowych biur.
Metrohouse & Partnerzy, firma postała w wyniku fuzji dwóch spółek, uruchomiła w 2011 roku pod swoim logo 11 biur. Nowe agencje powstały m.in. w Otwocku, Krakowie, Częstochowie, Łodzi i Elblągu. Ponadto dwa punkty własne – w Bytowie i Legionowie – zostały przejęte przez franczyzobiorców. Metrohouse podpisało już pięć kolejnych umów na placówki, które powstaną w bieżącym roku. W pierwszym kwartale ruszą agencje nieruchomości w Legnicy, Białymstoku i Toruniu, zaś w drugim kwartale w Kielcach i Bolesławcu. Finalizowane są także rozmowy z partnerami ze Szczecina, Tomaszowa Mazowieckiego i Ząbek pod Warszawą.
- W drugiej połowie roku planujemy wejście do Aglomeracji Śląskiej, bo wielu mieszkańców tego regionu pyta o współpracę z nami. Do tej pory spółka nie była obecna w tym regionie kraju - mówi Dorota Gierach-Nowak, dyrektor działu franczyzy Metrohouse & Partnerzy.
Firma oczekuje od swoich partnerów zaangażowania, motywacji, doświadczenia w zarządzaniu zespołem oraz kapitału niezbędnego do uruchomienia biznesu, który wynosi ok. 50 tys. zł. Środki te pokryją opłatę licencyjną (15 tys. zł), wyposażenie biura i rezerwę finansową na pierwszy okres działalności firmy. Franczyzodawca gwarantuje dostęp do systemu CRM, szkolenia, wizualizację wewnętrzną i zewnętrzną lokalu.
- Branża dąży do konsolidacji. Coraz trudniej jest działać na tym rynku w pojedynkę, dlatego swoją pozycję umacniają firmy sieciowe, które oferują ponadregionalny charakter usług, rozpoznawalną markę i sprawdzone narzędzia. Wszystkie te atuty sieci przyniosą 2012 roku dalszy rozwój systemów franczyzowych z branży nieruchomości - dodaje Dorota Gierach-Nowak.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises
No featured franchises
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
AM AM Kebab zmienia zasady gry
AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową, aktualizuje ofertę i zapowiada nową kampanię reklamową. To największe zmiany w...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie...
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie
Milion złotych dziś jest mniej wart niż jeszcze kilka lat temu, ale nadal jest to kwota robiąca wrażenie. Jak go zarobić?
Marka premium we franczyzie
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.