Franczyzobiorca w przedszkolu

Szkoły językowe Early Stage poszerzyły swoją ofertę o kursy dla przedszkolaków. Tym samym wzrosła liczba potencjalnych klientów.
Do niedawna docelowym klientem szkół językowych Early Stage były dzieci w wieku 6-16 lat. Chcąc dotrzeć do większej liczby klientów, firma poszerzyła swoją ofertę o programy dla przedszkolaków. Autorskie kursy dla maluchów mających 3-5 lat prowadzone są w oparciu o własny podręcznik i noszą nazwę Little Early Stage. Z kolei w placówkach, które działają już od kilku lat, przybywa starszych uczniów. Często są to licealiści, którzy od dłuższego czasu korzystają z kursów Early Stage. We wszystkich 53 placówkach sieci kształci się w tym roku 4 tys. dzieci.
Rok szkolny w Early Stage trwa od września do czerwca. W wakacje franczyzobiorcy organizują dodatkowe kursy, warsztaty i obozy językowe. Nowe grupy językowe tworzone są we wrześniu. Zdarza się, że w ciągu roku dopisywani są do nich kursanci, którzy zgłosili po rozpoczęciu semestru. Przystąpienie do Early Stage nie wiąże się z opłatą wstępną, zaś miesięczna licencja wynosi 10 proc. uzyskanego przychodu.
- Nie nakłaniamy partnerów do podejmowania dużego ryzyka finansowego. Zachęcamy do otwierania placówek w okolicy gimnazjów i podstawowych, chyba że ktoś dysponuje lokalem w innym atrakcyjnym miejscu – mówi Joanna Zarańska, właścicielka i założycielka Early Stage.
Szkoły językowe Early Stage zapowiadają w najbliższym czasie otwarcia w Warszawie, Szczecinie, Poznaniu, Krakowie, we Wrocławiu oraz na terenie Śląska. Placówka powstanie także w Gdańsku, chociaż wciąż trwają poszukiwania franczyzobiorcy.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej