Wyspa to za mało
Zapachy sprzedawane przez Aromanti nie mieszczą się już na stoiskach. Firma zdecydowała się otwierać sklepy.
Do tej pory jedynymi punktami sprzedaży Aromanti, oferującej francuskie zapachy do wnętrz, były otwarte stoiska w centrach handlowych, czyli tzw. wyspy. Jednak ze względu na systematycznie wzbogacaną ofertę, właściciele postanowili wprowadzić koncept sklepowy.
– Nasze produkty przestają mieścić się na wyspie i musimy przygotować model zamkniętego sklepu. W swojej ofercie posiadamy produkty trzech francuskich firm: Clem, Procado oraz Deco Sable. Klienci mogą już wybierać spośród 88 zapachów – tłumaczy Krzysztof Plitnik, prezes zarządu Aromanti.
Pierwszy sklep Aromanti ma powstać w Warszawie w pierwszej połowie 2012 roku. Będzie to placówka własna. Jednak "shop koncept" to propozycja skierowana również do franczyzobiorców. Obecnie każdy zainteresowany współpracą z Aromanti ma do wyboru otwarcie „Pachnącej Wyspy” lub sklepu. W przypadku otwierania mniejszego punktu sprzedaży, kwota inwestycji wynosi koło 50 tys. zł. Koszt otwarcia sklepu będzie wyższy ze względu na większą powierzchnię pomieszczenia. „Pachnące Wyspy” zajmują około 7 m2. Przewidywana wielkość sklepu to 30 m2. Wzrośnie również koszt zatowarowania. Dawca licencji pomaga jednak w uzyskaniu dofinansowania przeznaczonego na otwarcie punktu sprzedaży. Franczyzobiorcy objęci są specjalnym programem w FM Banku umożliwiającym uzyskanie pomocy finansowej do kwoty 45 tys. zł w ciągu 14 dni od podpisania umowy franczyzowej.
(asz, awh)
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


