Z kiosku do fast foodu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Euro-Snack to gastronomiczny koncept typu fast food. Na razie będzie rozwijany wyłącznie w Poznaniu, czyli w mieście, gdzie swoją siedzibę posiada właściciel marki. Przedstawiciele Eurokiosku zaznaczają, że uruchomienie nowej marki nie oznacza rezygnacji z otwierania kawiarni Eurocafe i Euro–Salonów Prasowych.

Zarządzana przez spółkę sieć Euro–Salon Prasowy jest budowana w zachodniej Polsce i liczy tam już ok. 100 salonów. Pod koniec ubiegłego roku powiększyła się m.in. o punkty w Katowicach, Tychach, Kostrzyniu nad Odrą, a na początku obecnego – o lokal w Swarzędzu. Drugi z systemów Eurokiosku to franczyzowe kawiarnie Eurocafe, które na razie pojawiły się w Poznaniu, Szczecinie i Otwocku.

- Nasze działania w roku 2012 będą się koncentrować na rozwoju we wschodniej części kraju. W większości przypadków Euro-Salonów Prasowych sami poszukujemy atrakcyjnych lokalizacji. W formacie Eurocafe dysponujemy zgłoszeniami lokali od deweloperów i inwestorów, często z propozycjami zgłaszają się również franczyzobiorcy. W każdym wypadku staramy się starannie ocenić szanse powodzenia konkretnej lokalizacji - mówi Piotr Szpiganowicz, kierownik spółki Eurokiosk ds. marketingu.

(gum)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €