Dialog sprzedawcy z klientem

Biznes na licencji Telefonii Dialog można prowadzić albo w pojedynkę albo jako menedżer zespołu.
Trans-Media, autoryzowany partner Telefonii Dialog, to niezależny operator telefonii stacjonarnej, dostawca internetu oraz usług multimedialnych. Pod logo firmy działa sześć placówek własnych oraz siedem licencyjnych. W styczniu i w lutym miały miejsce otwarcia punktów sprzedaży usług w Jeleniej Górze, Lublinie, Bydgoszczy i Olsztynie.
- Zawierana z nami umowa agencyjna jest bardzo elastyczna i pozwala partnerowi na zarządzanie zespołem sprzedaży lub na prowadzenie działalności jednoosobowej w małym mieście. Zależy nam na pozyskaniu do współpracy przedsiębiorców z województw dolnośląskiego, podkarpackiego, opolskiego i lubuskiego – wymienia Łukasz Sankiewicz, dyrektor ds. sprzedaży Trans-Media.
Podstawowymi wymogami firmy są umiejętność zarządzania firmą oraz zespołem pracowników. Mile widziane jest doświadczenie w kanale sprzedaży d2d (door 2 door), który polega na bezpośrednim kontakcie z klientem. Aby zostać partnerem Telefonii Dialog trzeba również uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu z płatnościami wobec ZUS i Urzędu Skarbowego oraz zaświadczenie o niekaralności. Współpracę mogą podjąć także firmy, które już działają na rynku.
Inwestycja w biznes wynosi od 5 do 35 tys. zł i uzależniona jest od wielkości biura oraz liczby pracowników, którym należy zapewnić stanowisko do pracy – telefon i sprzęt komputerowy. Opłata licencyjna za jedno stanowisko pracy wynosi 1 tys. zł i pokrywa koszt szkolenia produktowo-sprzedażowego dla partnera i jego personelu. Ponadto właściciel licencji przekazuje materiały marketingowe, niezbędne oprogramowanie komputerowe oraz wspiera w procesie rekrutacji pracowników, bo ten etap zakładania firmy jest zdaniem Łukasza Sankiewicza najtrudniejszy.
(dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej