Zarabiają jak z nut

Franczyzobiorcy Kreatywki poszerzają swoją ofertę o ogólnorozwojowe zajęcia muzyczne dla dzieci.
Kreatywka prowadzi zajęcia umuzykalniające dla niemowlaków i dzieci do 5. roku życia oparte na autorskim programie. Maluchy wraz z rodzicami i instruktorką spotykają się raz w tygodniu i przez 60 minut poprzez zabawę poznają świat muzyki oraz eksperymentują z rekwizytami i instrumentami.
- W tym roku, oprócz stałej oferty ogólnorozwojowych zajęć dla najmłodszych wprowadzamy nowe projekty – mówi Beata Kołodziejczyk, pomysłodawczyni i właścicielka Kreatywki. – Będą to zajęcia umuzykalniające w przedszkolach zastępujące rytmikę dla 3, 4 i 5 latków. Będziemy kontynuować cykle niekomercyjnych koncertów Kreatywki z muzyką klasyczną dla najmłodszych, gdzie występują profesjonalni muzycy oraz uczniowie szkół muzycznych, a dzieci przeżywają muzykę na żywo.
Firma co miesiąc otwiera średnio dwa punkty franczyzowe. Do współpracy zaprasza przedsiębiorców z całej Polski, zarówno z dużych miast, jak i małych miejscowości. W marcu zostaną uruchomione placówki w Rybniku i Wodzisławiu Śląskim, w kwietniu planowane są otwarcia w Piotrkowie Trybunalskim i Płocku.
Najtańsza licencja sieci Kreatywka, na obszar do 30 tys. mieszkańców, kosztuje 3 tys. zł. W zamian za przystąpienie do sieci, centrala oferuje szkolenie franczyzobiorcy i instruktora, doradztwo, know-how oraz dostęp do programu zarządzającego zapisami on-line. Franczyzobiorca na własny koszt kupuje instrumenty i pomoc dydaktyczną oraz materiały reklamowe. Dodatkowo biorca licencji wnosi comiesięczną opłatę bieżącą w wysokości minimum 400 zł netto.
W 2010 roku pierwszy raz od sześciu lat spadła liczba rodzących się dzieci. W 2009 roku urodziło się w naszym kraju 419,4 tys. dzieci, zaś rok później tylko 413,3 tys. Odwrócenie tendencji wzrostowej urodzeń nie jest dobrym sygnałem. Polska, pod tym względem, słabo prezentuje się także w międzynarodowych porównaniach. W ubiegłym roku zajęliśmy 209. miejsce na 223 kraje w klasyfikacji The Word Factbook, jeśli chodzi o wskaźnik dzietności.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej