Franczyza dla wierzących
Naturalna Medycyna rozpoczyna sprzedaż licencji. Atutem w prowadzeniu biznesu będzie wiara w skuteczność naturalnych metod leczenia.
W sklepach Naturalnej Medycyny znajdziemy lekarstwa i kosmetyki wykonane z naturalnych składników. Mają one nam pomóc w prowadzeniu aktywnego i zdrowego życie w harmonii z naturą. Korzystając z rosnącego zainteresowania naturalnymi metodami leczenia i profilaktyki, Naturalna Medycyna chce otworzyć więcej placówek i zaistnieć w całej Polsce. Obecnie prowadzi działania marketingowe w największych miastach kraju. Do realizacji planu potrzebni są jej jeszcze franczyzobiorcy, dla których przygotowana została już oferta wsparcia sprzedaży.
- Przeprowadziliśmy rozmowy z kilkoma przedsiębiorcami zainteresowanymi prowadzeniem biznesu. Ważne jest, aby taka osoba wierzyła w medycynę naturalną. Pozwoli jej to w skuteczniejszy sposób doradzać klientom i rozwijać firmę w odpowiednim kierunku. Dzięki temu wizerunek firmy i franczyzobiorcy jest wiarygodny - podkreśla Tadeusz Wiencek, właściciel firmy.
Coraz więcej osób chce zapobiegać chorobom oraz leczyć się za pomocą naturalnych produktów. Systematycznie zwiększa się świadomość społeczeństwa dotycząca kwestii zdrowego życia w zgodzie z naturą. Dlatego medycyna naturalna może okazać się strzałem w dziesiątkę. Jej wzrastającej popularności sprzyja również otoczenia zewnętrzne.
- Jesteśmy świadkami konfliktu na linii apteki - lekarze. Zależy nam, żeby ludzie nie musieli być w 100 proc. uzależnieni od tych podmiotów. Tradycyjne leki są czasem niezbędne, jednak ich nadużywanie jest szkodliwe dla zdrowia. Cieszy nas, że coraz więcej osób przekonuje się do naturalnych metod leczenia - mówi Tadeusz Wiencek.
Do końca roku Naturalna Medycyna planuje otworzyć sześć placówek franczyzowych. Biorca licencji sam musi znaleźć lokal. Zalecane jest by znajdował się on w galerii handlowej lub w miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszego. Franczyzodawca zapewnia m.in. koncepcję prowadzenia sklepu oraz jego projekt. Oferuje również know-how oraz wsparcie podczas trwania współpracy. Otwarcie sklepu to koszt ok. 30 tys. zł. Zwrot inwestycji powinien nastąpić po roku działalności.
(asz)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


