Franczyza dla wierzących

Naturalna Medycyna rozpoczyna sprzedaż licencji. Atutem w prowadzeniu biznesu będzie wiara w skuteczność naturalnych metod leczenia.
W sklepach Naturalnej Medycyny znajdziemy lekarstwa i kosmetyki wykonane z naturalnych składników. Mają one nam pomóc w prowadzeniu aktywnego i zdrowego życie w harmonii z naturą. Korzystając z rosnącego zainteresowania naturalnymi metodami leczenia i profilaktyki, Naturalna Medycyna chce otworzyć więcej placówek i zaistnieć w całej Polsce. Obecnie prowadzi działania marketingowe w największych miastach kraju. Do realizacji planu potrzebni są jej jeszcze franczyzobiorcy, dla których przygotowana została już oferta wsparcia sprzedaży.
- Przeprowadziliśmy rozmowy z kilkoma przedsiębiorcami zainteresowanymi prowadzeniem biznesu. Ważne jest, aby taka osoba wierzyła w medycynę naturalną. Pozwoli jej to w skuteczniejszy sposób doradzać klientom i rozwijać firmę w odpowiednim kierunku. Dzięki temu wizerunek firmy i franczyzobiorcy jest wiarygodny - podkreśla Tadeusz Wiencek, właściciel firmy.
Coraz więcej osób chce zapobiegać chorobom oraz leczyć się za pomocą naturalnych produktów. Systematycznie zwiększa się świadomość społeczeństwa dotycząca kwestii zdrowego życia w zgodzie z naturą. Dlatego medycyna naturalna może okazać się strzałem w dziesiątkę. Jej wzrastającej popularności sprzyja również otoczenia zewnętrzne.
- Jesteśmy świadkami konfliktu na linii apteki - lekarze. Zależy nam, żeby ludzie nie musieli być w 100 proc. uzależnieni od tych podmiotów. Tradycyjne leki są czasem niezbędne, jednak ich nadużywanie jest szkodliwe dla zdrowia. Cieszy nas, że coraz więcej osób przekonuje się do naturalnych metod leczenia - mówi Tadeusz Wiencek.
Do końca roku Naturalna Medycyna planuje otworzyć sześć placówek franczyzowych. Biorca licencji sam musi znaleźć lokal. Zalecane jest by znajdował się on w galerii handlowej lub w miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszego. Franczyzodawca zapewnia m.in. koncepcję prowadzenia sklepu oraz jego projekt. Oferuje również know-how oraz wsparcie podczas trwania współpracy. Otwarcie sklepu to koszt ok. 30 tys. zł. Zwrot inwestycji powinien nastąpić po roku działalności.
(asz)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej