Dobry towar zawsze znajdzie nabywcę

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje „Rzeczpospolita”, jadąc z centrum Opola w kierunku Częstochowy trudno nie zauważyć olbrzymich magazynów należącej do Władysława Leszka Nazarczuka firmy Art Glas Plus. Właściciel tej najważniejszej dziś na polskim rynku firmy zajmującej się obrotem ceramiką z „wyższej półki” otworzył swoją firmę w garażu mając pięć tysięcy marek kapitału.

- Byłem przekonany, że Polacy po latach siermiężności i szarości potrzebują odrobiny luksusu, jaką zapewniają ładne przedmioty z tzw. wyższej półki. Skąd się dało ściągałem porcelanę użytkową i artystyczną, piękne szkoło i ceramikę. Najważniejszym kryterium była jakość i uroda sprowadzanych przedmiotów. Szybko okazało się, że miałem rację – mówi Nazarczuk.

Partnerami AGP stali się znani w świecie producenci zastaw stołowych, szkła i ceramiki zarówno użytkowej jaki i dekoracyjnej. Z usług AGP zaczęły korzystać nie tylko wyspecjalizowane sklepy branżowe i sieci handlowe. Prawie 60 proc. obrotów stanowi rynek krajowy. Pozostała część to eksport polskich wyrobów i reeksport oferty producentów zagranicznych. Piękne drobiazgi wyszukane przez fachowców Nazarczuka można znaleźć nawet w sklepach jubilerskich.

Obecnie firma jest w trakcie tworzenia ogólnopolskiej sieci wyspecjalizowanych sklepów. W punktach działających pod wspólną nazwą „magiczny dom” będą oferowane towary wyselekcjonowane pod względem jakości i urody. Docelowo sieć ma liczyć od 40 do 50 sklepów. Prezesa firmy nie zraża nawet obecny regres na rynku.

- Widzimy po obrotach, że ludzie mniej kupują. Ale tak jest już na świecie, że dobry towar zawsze znajdzie nabywcę. Nie zawsze muszą to być bogacze. Wiele osób z domu wyniosło bardzo mądre przekonanie, że biednych nie stać na tandetę – uważa Nazarczuk.

Więcej: Marek Szczepanik, Rzeczpospolita, 4 lutego 2002, „Ekonomia i Rynek”
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €