Tłoczno na rynku jogurtów

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

MyCulture, to kolejna firma, która chce sprzedawać na polskim rynku jogurtowe przysmaki. W Polsce swoje sieci rozwija m.in.: Loveyo, Yogen Fruz, czy RedBerry. Sieć MyCulture rozwija się w 10 krajach Europy i Azji, niedawno sprzedała licencję w Bułgarii, Belgii oraz Irlandii. Takie same są plany wobec Włoch, Hiszpanii i Francji.

- Prowadzimy już rozmowy z potencjalnymi biorcami licencji master, którzy zajmą się tworzeniem sieci MyCulture w Polsce. Negocjujemy również z osobami zainteresowanymi prowadzeniem własnych punktów sprzedaży – mówi Izabela Pietrkiewicz, menedżer ds. franczyzy na rynku polskim firmy MyCulture.

Wizualizacja stoiska z jogurtami MyCulture.

Jogurty MyCulture sprzedawane są na stoiskach znajdujących się w galeriach handlowych. Punkty zajmują ok. 10 m2 i mogą być umieszczone wszędzie tam, gdzie możliwe jest podłączenie wody. Niewielkie rozmiary punktu pozwalają na uruchomienie go nawet w centrach handlowych, które mają już wielu najemców. Na stoiskach MyCulture dostępne są świeże i mrożone jogurty z owocowymi dodatkami oraz cała gama zimnych i gorących napojów mlecznych, przecierów owocowych a także kaw.

- Nasze produkty doskonale pasują do coraz popularniejszej kultury zdrowego stylu życia. Stanowią one alternatywę dla wysokotłuszczowego menu fast foodów, które na razie niepodzielnie królują w galeriach handlowych – wyjaśnia Izabela Pietrkiewicz.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €