Suknie ślubne z Google+
Portale społecznościowe dają olbrzymie możliwości dotarcia do nowych klientów - mówi Magdalena Sulwińska, właścicielka sieci salonów sukien ślubnych Madleine.
Jak kształtuje się sytuacja na rynku sukien ślubnych w Polsce?
Salony sukien ślubnych w chwili obecnej przechodzą duże zmiany. Pierwszym problemem, z jakim musimy się zmierzyć jest kurczący się rynek – w dorosłe życie wchodzi powoli pokolenie niżu demograficznego, co wiąże się z systematycznym spadkiem sprzedaży. Nie bez znaczenia jest również kryzys gospodarczy, który swoim zasięgiem obejmuje kolejne dziedziny naszego życia i sprawia, że rozsądniej wydajemy każdą złotówkę. Poza tym na rynku robi się coraz tłoczniej, przybywa bowiem nowych salonów, a klienci mają większe wymagania dotyczące jakości materiałów i wzorów sukien ślubnych. Wychodzimy jednak naprzeciw konkurencji, wciąż zmieniamy swoją ofertę przystosowując ją do realiów rynku i gustów klientów. Pracujemy właśnie nad stworzeniem nowej oferty dla salonów franczyzowych z mniejszych miejscowości.
Salony sukien ślubnych Madleine postawiły również na marketing społecznościowy. Dlaczego zdecydowaliście się pozyskiwać nowych klientów za pośrednictwem Google+ i Facebooka?
Portale społecznościowe dają olbrzymie możliwości dotarcia do nowych klientów. Nowe kanały komunikacji pozwalają klientkom wyrazić opinię o naszych produktach. Facebook czy Google+ wykorzystujemy również jako miejsce szeroko zakrojonych działań promocyjnych informujących o naszych nowych kolekcjach, czy obniżkach cen. Aby poszerzyć grono naszych klientek rozpoczęliśmy również współpracę z portalem zakupów grupowych, gdzie jako jedna z pierwszych firm w Polsce zaproponowaliśmy suknie ślubne, a następnie poszerzyliśmy ofertę o suknie wieczorowe. Jest to dla nas i naszych partnerów świetna okazja na dotarcie do nowych klientów, a także ich przywiązanie do marki.
Rozmawiała (mak)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

