Biznes dla singla

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Serwisy randkowe szczyt swojej popularności już przeżyły. Ich istnieniu nie zagraża niebezpieczeństwo, jednak coraz więcej osób wybiera tradycyjne biuro matrymonialne. W większości są to osoby, które poszukują poważnego związku, a nie jednorazowej przygody. Świat Singla powstał w styczniu 2010 roku. Biuro mieści się w Warszawie. Świat Singla planuje teraz rozszerzyć swoją działalność na teren całej Polski.

- Gwarantujemy wyłączność terytorialną, dlatego zdecydowaliśmy się na jeden punkt w każdym większym mieście w Polsce. Zależy nam na zbudowaniu sieci franczyzowej rozpoznawanej w całym kraju - mówi Alicja Kubowicz, konsultantka.

Świat Singla zapewnia franczyzobiorcom wzory umów i ankiet przygotowane przez specjalistów z dziedziny psychologii i socjologii. W ten sposób klienci mają zapewnione bezpieczeństwo i dyskrecję oraz mogą liczyć na odpowiedni dobór partnera.

- Staramy się podchodzić indywidualnie do każdego klienta. U nas liczą się tylko rzeczywiste relacje. Niestety w Polsce cały czas obecny jest stereotyp, że klientami biur matrymonialnych są nieudacznicy. To nieprawda. Większość naszych klientów to wykształceni, niezależni i atrakcyjni ludzie, którzy ze względu na brak czasu zdają się na nasze doświadczenie - przekonuje Alicja Kubowicz.

Przyczyny wzrostu popularności biur matrymonialnych są dwie. Rozczarowanie skutecznością internetowych serwisów randkowych oraz rosnąca liczba rozwodów. Aby sprostać oczekiwaniom klientów i zwiększyć ich szansę na poznanie życiowego partnera Świat Singla cały czas stara się uatrakcyjnić ofertę. Biuro podjęło współpracę z firmami organizującymi wyjazdy, wczasy i szybkie randki dla singli.

Kwota inwestycji potrzebna do otwarcia własnego biura wynosi 4 tys. zł. Franczyzobiorca musi się również liczyć z opłatą marketingową wynoszącą 150 zł miesięcznie. W zamian za to otrzymuje know-how z dziedziny profesjonalnego doboru partnerskiego oraz stronę WWW. Przed otwarciem działalności musi również odbyć szkolenie z zakresu prowadzenia rozmów z klientami. Warszawa jest już zajęta, ale single z innych miast to łakomy kąsek dla kolejnych biur.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €