Oferta franczyzowa dla małego miasta

Sklepy franczyzowe z branży „dla domu i ogrodu" są lepiej zatowarowane od sklepów niezrzeszonych - twierdzi Janusz Bartkowiak z Grupy Muszkieterów.
W tym roku Grupa Muszkieterów kładzie nacisk na rozwój sieci Bricomarché z branży „dom i ogród”.
Mamy na uwadze rozwój obu marek: Intermarché i Bricomarché, ale rzeczywiście postanowiliśmy wzmocnić obecność drugiego szyldu na rynku. Aktualnie w Polsce funkcjonuje 79 supermarketów Bricomarché i 168 supermarketów Intermarché. Chcemy, aby te liczby się zrównały. Branża „dom i ogród” stwarza świetne warunki do działalności biznesowej. Interesują nas miejscowości od 6 tys. mieszkańców, gdzie oferta dużych sklepów przewyższa propozycje niezrzeszonych placówek z artykułami dla domu i ogrodu. Oferta Bricomarché wypełni lukę na rynku i jest w stanie sprostać lokalnym potrzebom. Wsparcie ze strony Grupy Muszkieterów udzielane franczyzobiorcom ułatwia prowadzenie sklepu i funkcjonowanie w branży. Dzięki temu biznes jest prostszy i nie wymaga doświadczenia.
W jakich regionach Polski będą otwierane nowe sklepy?
W 2012 roku kontynuujemy rozwój w południowo-wschodniej i północno-wschodniej części kraju. 18 kwietnia w Olsztynie organizujemy spotkanie informacyjne dla zainteresowanych współpracą franczyzową z Grupą Muszkieterów. Zależy nam by były to osoby przedsiębiorcze i zaangażowane w biznes. Chętnie widziane są małżeństwa, ale jesteśmy również otwarci na przedsiębiorców działających samodzielnie. To już trzecie spotkanie dla potencjalnych franczyzobiorców Bricomarché i Intermarché. Poprzednie dwa odbyły się w Warszawie i w Lublinie. Łącznie wzięło w nich udział ok. 100 osób. To świadczy o sporym zainteresowaniu naszym konceptem biznesowym, a także o aktywności inwestycyjnej przedsiębiorców oraz osób szukających pomysłu na biznes. To szczególnie istotne w okresie spowolnienia gospodarczego, które nie przeszkadza nam w rozwoju.
Jakie są warunki przystąpienia do Grupy?
Każda osoba która posiada co najmniej 500 tys. zł może stać się właścicielem supermarketu o wielomilionowych obrotach. Kwota 500 tys. zł nie jest opłatą licencyjną, tylko stanowi kapitał zasilający spółkę inwestora.
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem niezależnych właścicieli supermarketów. Każdy z nich samodzielnie zarządza swoim sklepem w oparciu o zasady wspólnego systemu. Poza tym wszyscy partnerzy pełnią podwójną funkcję kierowniczą: z jednej strony są szefami przedsiębiorstwa, które sami stworzyli, z drugiej - pełnią funkcję zarządczą w ramach Grupy. Po dwóch latach działalności franczyzobiorca może stać się udziałowcem spółki cywilnej Muszkieterów i otrzymuje prawo do otwarcia kolejnego sklepu.
Rozmawiała (mk)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej