Inwestycja w najmłodszych

Ośrodek Twórczego Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży rośnie wraz ze swoimi podopiecznymi. Urośnie również portfel właścicieli partnerskich placówek.
Ośrodek Twórczego Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży Future powstał w 2010 roku. Oferta placówek w postaci całorocznych warsztatów, organizacji kolonii, półkolonii oraz urodzin skierowana jest do dzieci w wieku 3-12 lat. W ciągu dwóch lat ośrodek przeszkolił 1000 osób - nauczycieli i pedagogów, którzy poprzez najnowsze techniki nauki połączonej zabawą, uczą dzieci twórczego myślenia oraz efektywnej nauki. Firma chce do końca wakacji tego roku pozyskać 20 franczyzobiorców.
- Dzieci na naszych zajęciach uczą się wykorzystywać potęgę swoich umysłów. Im wcześniej człowiek posiądzie tę wiedzę, tym łatwiej będzie miał w przyszłości. Prowadzimy działania, które mają wpływ na wszechstronny rozwój dzieci w aspekcie indywidualnym i grupowym - wyjaśnia Agnieszka Gorzyńska, założycielka ośrodka.
Franczyzobiorca musi zainwestować w sprzęt dydaktyczny. Jest to kwota ok. 3,5 tys. zł. Na warsztatach wykorzystywane są m.in. interaktywne pomoce dydaktyczne (tzw. mapy myśli oraz plansze do technik pamięciowych) oraz system Blaba, który pomaga w nauce czytania angażując jednocześnie wszystkie zmysły dzieci. Otwarcie własnego ośrodka to stosunkowo nieduży koszt. Oprócz inwestycji w sprzęt co miesiąc trzeba płacić na konto licencjodawcy 200 zł w roku szkolnym lub 100 zł w wakacje.
- Zrezygnowaliśmy ze wstępnych opłat licencyjnych i wysokich opłat miesięcznych, ponieważ wierzymy w ten pomysł. Codzienne obserwujemy uśmiechnięte twarze dzieci i zadowolonych z istnienia takiego miejsca rodziców - tłumaczy Agnieszka Gorzyńska.
Ośrodek Twórczego Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży poszukuje franczyzobiorców na terenie całego kraju. Zarówno w dużych, jak i małych miastach. Od wielkości danej miejscowości będzie jednak zależeć powierzchnia ośrodka. Obecnie firma finalizuje rozmowy z pięcioma franczyzobiorcami. Po podpisaniu umowy dostaną oni gotowe scenariusze zajęć i odbędą odpowiednie szkolenia. Firma oferuje również pomoc w przeprowadzeniu kampanii reklamowej oraz wpis na stronę internetową.
(asz)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej