Subway liderem w USA

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak podaje „Prawo i Gospodarka”, pod koniec poprzedniego roku Subway miał w USA 13 347 tys, restauracji – o 148 więcej od swojego, największego rywala sieci McDonalda’s. Firma Connecticut prowadziła w zeszłym roku bardzo intensywną ekspansję i otworzyła 904 nowych lokali w USA.

W tym czasie McDonald’s został znacznie w tyle. Może pochwalić się tylko 295 nowymi restauracjami. Jednak wciąż pozostaje liderem rynku jeśli chodzi o wartość sprzedaży, trzeba też pamiętać, że McDonald’s Corp. to również takie sieci restauracji jak: Donatos Pizza i Boston Market.

Analitycy przypominają jednak, że w tej branży liczba lokali jest bardzo ważna dla zwiększenia udziału w rynku, bo klienci sieci barów szybkiej obsługi nie są przywiązani do marki i najchętniej wybierają najbliższy lokal.

McDonald’s był największą siecią restauracji typu fast food w USA od 1978 roku, kiedy wyprzedził pod tym względem KFC. W sumie jednak najwięcej barów różnej marki ma firma Tricon, do której należą m.in.: KFC, Pizza Hut i Taco Bell.

Więcej: Prawo i Gospodarka, 5 lutego 2002
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €