Od przedszkolaka do mistrza świata
Franczyzobiorca Przedszkoliada.pl, organizatora zajęć ruchowych dla dzieci, zainwestuje w biznes niecałe 2 tys. zł.
Przedszkoliada to ogólnopolski program zajęć ruchowych dla dzieci w wieku przedszkolnym, który ma na celu poprawę kondycji fizycznej i koordynacji ruchowej dzieci, ale także integrację z rówieśnikami. Zajęcia we wszystkich ośmiu placówkach własnych oraz 67 franczyzowych odbywają się według tego samego standardu i prowadzone są przez wykwalifikowanych instruktorów.
- Chcielibyśmy objąć swoim zasięgiem cały kraj, a tym samym jak największą liczbę przedszkolaków. Do realizacji tego celu zapraszamy lokalnych franczyzobiorców - mówi Michał Kłosiński, project manager. - Nasz system nie wymaga dużej inwestycji, ale za to sporego zaangażowania, dlatego poszukujemy osób, które mają lub miały styczność ze sportem i doświadczenie w kontaktach z dziećmi.
![]() |
Firma realizuje obecnie akcję promującą aktywną formę spędzania czasu wśród dzieci - Przedszkoliada Tour 2012. Z cyklu 10 zaplanowanych eventów, odbyło się już 5. Kolejny będzie miał miejsce w Łodzi. |
Poza podstawowym programem zajęć ruchowych ”Przedszkole i piłka” firma organizuje imprezy pod nazwą „Przedszkoliada event”. Nie ma opłaty licencyjnej za przystąpienie do sieci, natomiast opłata bieżąca wynosi 12 proc. miesięcznych przychodów. Początkowa inwestycja franczyzobiorcy polega głównie na wyposażeniu osób prowadzących zajęcia w sprzęt sportowy, w tym piłki, znaczniki i pachołki, co będzie kosztowało niespełna 2 tys. zł. Do obowiązków partnera należy także produkcja plakatów i materiałów promocyjnych lub zakupienie ich bezpośrednio od centrali sieci.
Głównym zadaniem franczyzobiorcy jest wyszukiwanie przedszkoli zainteresowanych współpracą oraz pozyskiwanie i koordynacja pracy instruktorów. By trafić do klientów, przedsiębiorca musi najpierw nawiązać współpracę z przedszkolem, w którym będą prowadzone zajęcia i które weźmie udział w corocznym evencie.
- Poszukujemy także firm, które byłyby zainteresowane promocją na organizowanych przez nas zajęciach i imprezach. Logotypy partnerów będą mogły pojawiać się w halach sportowych, w których będą organizowane eventy, na koszulkach dzieci i instruktorów oraz na wszystkich pozostałych nośnikach komunikacyjnych naszego systemu, w tym na stroju głównej maskotki systemu - kangura Przedszkoliady - dodaje Michał Kłosiński.
Do końca bieżącego roku Przedszkoliada chce prowadzić zajęcia w 200 placówkach w całym kraju, a także poza jego granicami. Firma szykuje ekspansję do Czech.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej