Licencja w promocji
Dowiedz się ile możesz zaoszczędzić otwierając biuro Aspect Nieruchomości do końca czerwca tego roku.
Startujący z franczyzą Aspect Nieruchomości twierdzi, że wystarczy 20 tys. zł na przygotowanie lokalu do pierwszej wizyty klientów. Dodatkowo do połowy roku franczyzobiorca będzie zwolniony z opłaty wstępnej wynoszącej 12 tys. zł i przez pierwsze pół roku działalności ze stałej opłaty miesięcznej w wysokości 1,2 tys. zł. Inwestycja w punkt usługodawcy ogranicza się do zakupu wyposażenia i ewentualnych zmian w aranżacji lokalu. Czasem jednak warto wydać więcej na odświeżenie lokalu, jeśli ten znajduje się w dogodnym miejscu.
- Najatrakcyjniejsze lokalizacje znajdują się przy głównych ulicach miast, ponieważ często pozyskujemy klientów prosto z ulicy, którzy zachęceni ogłoszeniami w witrynie wchodzą do środka. W większych miastach ciekawą lokalizacją są duże osiedla – wtedy biura obsługują najbliższy rynek mieszkaniowy i komercyjny. Mniejsza konkurencja miejscowości liczących 30-60 tys. mieszkańców zachęca sieci do otwierania biznesu także tam. Często jedno biuro obsługuje kilka sąsiadujących ze sobą miast, zdarza się to na przykład na Śląsku – mówi Tomasz Barski, dyrektor ds. rozwoju sieci.
![]() |
Franczyzobiorca ma możliwość poszerzenia swojej działalności o pośrednictwo kredytowe i sprzedaż projektów domów. Wiek osób prowadzących biuro nieruchomości nie ma znaczenia, ale utarło się przekonanie, że osoby w średnim wieku obdarzone są większym zaufaniem |
Nadal największą przeszkodą w uruchomieniu biura jest licencja pośrednika w obrocie nieruchomościami. Koszty związane z jej zdobyciem wynoszą ok. 7 tys. zł (studia podyplomowe, praktyki, egzamin państwowy), ale właściciel licencji Aspect Nieruchomości pomaga w załatwieniu formalności. W przeciwnym przypadku będziemy musieli zatrudnić „agenta z papierami”.
- Wsparcie w postaci obsługi informatycznej partnera, zapewnienia materiałów reklamowych, publikacji ogłoszeń na portalach branżowych pomaga w zdobyciu klientów. Jednak to poczta pantoflowa od zawsze jest najlepszą formą reklamy, dlatego w bezpośrednich kontaktach trzeba zrobić takie pozytywne wrażenie, które na długo zapisze się w pamięci kontrahenta – dodaje Tomasz Barski.
Pod szyldem Aspect Nieruchomości działają trzy punkty własne. Wiosną ruszy punkty w Poznaniu, a w kolejnych miesiącach tego roku spodziewane są otwarcia m.in. w Sosnowcu, Wrocławiu, Warszawie i Wieluniu.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises
No featured franchises
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
AM AM Kebab zmienia zasady gry
AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową, aktualizuje ofertę i zapowiada nową kampanię reklamową. To największe zmiany w...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie...
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie
Milion złotych dziś jest mniej wart niż jeszcze kilka lat temu, ale nadal jest to kwota robiąca wrażenie. Jak go zarobić?
Marka premium we franczyzie
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.
