Młodzi klienci wymagają więcej

Żeby sprostać ich oczekiwaniom potrzebne są ciekawe kolekcje oraz działania marketingowe – mówi Aleksander Dubowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Moodo.
Jakie działania należy podjąć, aby zachęcić młodych ludzi do zakupu ubrań konkretnej marki?
Branża odzieżowa należy do jednej z najbardziej wymagających, podlega bowiem ciągłym zmianom wyznaczanym przez gusta klientów i zmieniające się trendy. Dlatego właściciel sklepu odzieżowego musi być niezwykle czujny i przewidujący, żeby móc błyskawicznie reagować na potrzeby klientów. Młodzi ludzie są szczególnie wymagającymi klientami, dlatego trzeba włożyć dużo pracy, aby odpowiedzieć na ich potrzeby. Klienci oczekują dużej różnorodności i częstej wymiany towarów. Są nastawieni na nowości, a my staramy się tym oczekiwaniom sprostać.
Jednak same nowości w sklepie nie wystarczą. Trzeba jeszcze podjąć szereg działań promocyjnych, które zachęcą do zakupu nowych kolekcji.
Czynnikiem, który ma niewątpliwy wpływ na branżę jest dynamiczny rozwój handlu elektronicznego. Prowadzenie e-sklepu daje klientom dostęp do naszego towaru w każdym momencie, bez względu na miejsce, czy czas. Poza tym wzmacnia się również rola internetu w działaniach promocyjnych i PR-owych. Bardzo dużą rolę odgrywają tu portale społecznościowe, takie jak Facebook, które umożliwiają zaprezentowanie kolekcji szerokiemu gronu odbiorców.
Rozmawiała (mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej