Alior Bank w formacie express

Bank postanowił otwierać placówki w galeriach handlowych i supermarketach. Dzięki temu punkty będą działać 7 dni w tygodniu.
Nowy format banku zakłada otwieranie lokali w galeriach handlowych i supermarketach. Alior Bank Express uruchomił już pięć tego typu placówek. Trzy z nich działają w supermarketach Intermarché (w Piotrkowie Trybunalskim, Legnicy i Szczecinie), a dwa w centrach handlowych (w Zielonej Górze i Opolu). Klienci mogą skorzystać z dwóch lub trzech stanowisk do obsługi. Oferta Alior Bank Express umożliwia opłacenie rachunków bez prowizji, wzięcie pożyczki gotówkowej, założenie lokaty terminowej i bezpłatnego konta osobistego. Nowe placówki są czynne codziennie, w tym również w weekendy, w wydłużonych godzinach pracy. W 2012 roku uruchomionych zostanie 100 mini oddziałów w kilkudziesięciu miastach.
Pod logo Alior Bank działa w tej chwili ok. pół tysiąca placówek, w tym 290 partnerskich. Bank preferuje partnerów, którzy mieli już styczność z usługami finansowymi. Bez względu na zdobyte doświadczenie, przedsiębiorcę i jego pracowników czeka seria szkoleń tematycznych poświęconych jakości obsługi klienta, obsłudze systemu IT oraz ofercie banku. Kwota inwestycji w przedsięwzięcie wynosi 20-25 tys. zł, bo właśnie tyle kosztuje dostosowanie lokalu do wymogów sieci. Nie ma opłaty wstępnej, miesięcznej, ani funduszu marketingowego.
- Zapobiegamy wewnętrznej konkurencji pomiędzy poszczególnymi partnerami. Zgodnie z zasadą rejonizacji bank nie otwiera własnych punktów ani nie udziela licencji kolejnym franczyzobiorcom w miastach poniżej 30 tys. mieszkańców, w których już działają partnerzy - mówi Marcin Tauber, dyrektor ds. rozwoju sieci Alior Bank.
Alior Bank próbuje różnych sposobów na pozyskanie nowych klientów. Ostatnim pomysłem jest bezpłatna pomoc w rozliczaniu swojego formularza PIT za 2012 rok. Usługa jest skierowana nie tylko dla obecnych klientów, ale nie trudno oprzeć się wrażeniu, że jej celem jest właśnie większa liczba rachunków bankowych.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej