W City Hell jak w hipermarkecie

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma Outlet Polska zarządza siecią 20 franczyzowych outletów odzieżowych City Hell. Oprócz tego prowadzi również trzy hurtownie, w których zaopatrują się właściciele sklepów działających w sieci oraz niezrzeszeni przedsiębiorcy. Firma wprowadza również nowy model outletów City Hell.
- Obecnie ruszamy z nowym projektem wielkopowierzchniowych outletów (co najmniej 300 m2 powierzchni), które będą działały pod marką City Hell. Sklepy będą przypominały industrialne, fabryczne wnętrza - zapowiada Jacek Rucki, brand manager w firmie Outlet Polska. - Franczyzobiorca będzie mógł wykorzystać tu efekt skali i czerpać stosunkowo wysokie zyski, przy relatywnie niewielkich nakładach finansowych.

Do końca roku sieć franczyzowa City Hell ma powiększyć się o 15 nowych sklepów w Polsce. Firma zamierza też wprowadzić swoje outlety do kolejnych krajów, na początek będzie to Rumunia.

Outlety City Hell mają przeważnie 40-80 m2. Franczyzobiorca powinien jednak pamiętać, że większa powierzchnia sklepu wymaga równocześnie większych nakładów finansowych. Na wyposażenie lokalu trzeba przeznaczyć ok 600-700 zł/m2. Franczyzobiorca może uzupełniać ofertę sklepu zaopatrując się u dostawców innych niż Outlet Polska. Przystąpienie do sieci kosztuje 100 zł. Opłata miesięczna przeznaczona jest na działania marketingowe i wynosi ok. 300 zł.

Franczyzodawca pomaga w przygotowaniu sklepu do otwarcia oraz w jego prowadzeniu. Dostarcza również materiałów promocyjnych i gadżetów reklamowych. Niedawno Outlet Polska umożliwiła swoim klientom hurtowym zakupy na sztuki, również w e-sklepie, poszerzyła także paletę marek dostępnych w sklepach City Hell oraz wprowadziła do nich akcesoria największych światowych brandów takich jak Ralph Lauren, Abercrombie, Lacoste, Hilfiger czy Burberry.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €