Fotoepilacja nie wystarczy

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Fotoepilacja generuje 40 proc. przychodów mojego salonu. Ale prawdę mówiąc nie wiem, czy biznes przetrwałby, gdybym nie proponowała klientom również innych zabiegów z zakresu estetyki – przyznaje Joanna Cabaj-Bonicka, która od listopada 2011 roku prowadzi własny salon Beautiful Skin w Warszawie.

Usługi fotoepilacji, czyli usuwania zbędnego owłosienia metodą intensywnych impulsów światła (IPL), na polski rynek wdarły się przebojem przed kilkoma laty. Zabiegi zyskały popularność wśród klientów jako alternatywa dla tradycyjnych metod depilacji, pobudzając jednocześnie rozwój sieci franczyzowych z branży usług dla zdrowia i urody. Dziś echa boomu na fotoepilację zaczynają cichnąć.

- Zgadzam się, że rynek fotoepilacji jest coraz węższy, choć wciąż jeszcze nie nasycony, ale przewidywaliśmy taką sytuację i sieć gabinetów BeautifulSkin nie skupia się wyłącznie na tych zabiegach, oferując coraz szerszy wachlarz innych usług – mówi Sławomir Zaczkiewicz, kierownik ds. kluczowych klientów Centrum Dystrybucji Image, właściciela marek Beautiful Skin oraz Instytutu Kosmetologii.

Do swojego cennika kolejne pozycje dopisują też inne sieci franczyzowe z branży. Niektóre, jak Be Silky, wychodzą już poza tradycyjny zakres usług kosmetycznych i przymierzają się do wzbogacenia oferty o medycynę estetyczną.

- Zaczynaliśmy od fotoepilacji, dziś stanowi ona ok. 1/3 usług wybieranych przez naszych klientów. Coraz większą popularnością cieszą się również zabiegi odchudzające oraz odmładzające – mówi Marcin Kalitczuk, właściciel i twórca sieci Be Silky.

(gum)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €