Rumuńska franczyza wystawia się na targach

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

International Franchise and Branding Exhibition odbędzie się tym razem w dniach 17-18 maja 2012. W ubiegłym roku organizatorzy mogli pochwalić się liczbą 45 wystawców. Patronat nad targami objęło ministerstwo gospodarki. Równolegle z imprezą odbędzie się panel dyskusyjny na temat perspektyw rozwoju franczyzy w Rumunii oraz innych państwach tej części Europy. Wezmą w nim udział przedstawiciele m.in. Światowej Rady Franczyzy, Europejskiej Federacji Franczyzy oraz Czarnomorskiej Organizacji Franczyzowej.

Szacuje się, że w Rumunii działa ok. 350 systemów franczyzowych, a rynek rokrocznie rośnie o 10 proc. Targi są okazją do nawiązania wielu kontaktów biznesowych, również z właścicielami zagranicznych licencji pochodzących z Turcji, Bułgarii, Serbii, Grecji oraz Wysp Brytyjskich. W tym roku jednym z wystawców będzie PROFIT system, firma doradcza, która pomaga zaistnieć polskim markom na rynku rumuńskim.

Wśród zagranicznych marek, które rozwijają się w Rumunii są: McDonald’s, Carrefour, Fornetti, Lee Cooper, Häagen Dazs i pralnie 5àsec.
Na zdjęciu: sklep Lee Cooper

- Swoje sklepy w Rumunii posiada już LPP, właściciel marek Reserved i Cropp, Meble Vox oraz Pizza Dominium. Magnesem dla inwestorów jest fakt, że kraj zamieszkuje 22 miliony mieszkańców. Stawia to Rumunię na siódmym miejscu w Unii Europejskiej, zaraz po Polsce, pod względem liczby ludności – mówi Karinna Călin, dyrektor PROFIT system w Rumunii.

Dwie trzecie (65,4 proc.) biznesów licencyjnych, które funkcjonują w Rumunii wymagają inwestycji mniejszej niż 10 tys. euro. W co piąty biznes trzeba zainwestować 10-30 tys. euro. 58,7 proc. firm franczyzowych reprezentuje usługi. Najpopularniejszą rumuńską marką franczyzową jest Startonight, której sklepy oferujące oświetlenia można spotkać w 42 krajach na czterech kontynentach.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €