Rajtuzy nie tylko dla Robin Hooda

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Niemiecka marka Falke powstała w 1895 roku, jej założycielami byli dwaj bracia: Franz Peter Falke i Paul Falke. Jedynym dystrybutorem produktów firmy w Polsce jest spółka Unique Fashion z Poznania. Właśnie w Wielkopolsce, w poznańskiej galerii Stary Browar powstaje pierwszy sklep własny, w których klienci będą mogą kupić wyroby pończosznicze i bieliznę. Od tego roku firma planuje pozyskiwanie franczyzobiorców.
- Doświadczenie w biznesie naszych przyszłych partnerów jest mile widziane. Jeśli jednak ktoś ma pomysł i wiarę w markę niepotrzebne jest duże doświadczenie. Preferujemy współpracę ze sklepami monobrandowymi, ale nie zamykamy się przed przedsiębiorcami prowadzącymi sklepy multibrandowe – mówi Sylwia Pawelczak, prezes zarządu Unique Fashion.

Optymalna powierzchnia sklepu wynosi 40-60 m2. Łatwo zatem policzyć, że przy średniej kwocie inwestycji w biznes wynoszącej 450 euro/m2, aby otworzyć punkt sprzedaży pod logo Falke wydamy co najmniej 18 tys. euro. Franczyzodawca zapewnia projekt lokalu, wsparcie w zakresie wystroju wnętrza i ekspozycji towaru. Fashion Unique prowadzi również szkolenia dla personelu franczyzobiorcy i organizuje ogólnopolską reklamę.

- Wyroby pończosznicze w naszym kraju sprzedają się najlepiej w okresie jesień-zima-wiosna, ale szeroka oferta produktowa pozwala zarobić również latem. Bliska współpraca Falke z projektantami takimi jak Armani, Lagerfeld, czy Christian Dior potwierdza pozycję marki na międzynarodowym rynku – dodaje Sylwia Pawelczak.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €