Oferta na wyłączność
Franczyzobiorcy KNC Nieruchomości dysponują 7 tys. ofert na wyłączność. Dzięki współpracy w sieci partnerzy mogą wymieniać się kontaktami.
- Rok do roku podwajamy liczbę placówek. W 2010 roku otworzyliśmy 12, a w ubiegłym 25 biur nieruchomości. W 2012 roku chcemy utrzymać tempo rozwoju. Partnerzy, którzy rozpoczną działalność pod koniec marca są aktualnie szkoleni i wdrażani w biznes – mówi Rafał Stec, prezes KNC Nieruchomości.
Rozwój franczyzowy pozytywnie wpływa na wyniki finansowe KNC Nieruchomości. Placówki, uruchomione w 2011 roku przyczyniły się do wzrostu obrotów sieci o ok. 20 proc. Ten rok może być jeszcze lepszy. Realizacja zaplanowanych otwarć nowych biur zwiększy sprzedaż w firmie o 30 proc. Dodatkowym motorem rozwoju sieci KNC mogą być zmiany w przepisach prawnych regulujących sprzedaż nieruchomości.
– Wprowadzenie rekomendacji S oraz tzw. ustawy deweloperskiej z jednej strony będzie pewnym ograniczeniem ale z drugiej strony klienci będą potrzebować pomocy w uzyskiwaniu kredytów i profesjonalnej obsługi. Ograniczenie inwestycji budowlanych może spowodować nadwyżkę popytu nad podażą. Efektem tego byłoby ożywienie koniunktury w branży – mówi Rafał Stec.
Minimalna kwota inwestycji w biuro KNC wynosi 20 tys. zł. Placówki sieci otwierane są w miejscowościach od 50 tys. mieszkańców. Przed otwarciem każdego biura centrala weryfikuje potencjał lokalnego rynku – bierze pod uwagę liczbę agencji działających na danym terenie oraz liczbę nieruchomości zgłoszonych do sprzedaży.
Franczyzobiorcy KNC otrzymują kompletne oprogramowanie do obsługi biura, własną stronę internetową z indywidualną wyszukiwarką ofert nieruchomości i ich odrębną prezentacją. Ponadto mają dostęp do centralnej bazy zawierającej ponad 15 tys. ofert, w tym 7 tys. na wyłączność KNC i 3,5 tys. bez prowizji od kupującego.
– Partnerzy współpracują ze sobą przy sprzedaży, zamianie lub wynajmie nieruchomości. Mogą również polecać oferty w innych miastach i zagranicą, gdzie firma posiada 11 placówek. Istnieje też możliwość poszerzenia działalności o pośrednictwo kredytowe, ubezpieczeniowe oraz inne usługi uzupełniające sprzedaż nieruchomości – mówi Rafał Stec.
Aktualnie firma KNC Nieruchomości posiada ponad 50 biur w Polsce i 11 za granicą (USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Chorwacji, Francji i w Wilnie). Pierwsza placówka franczyzowa powstała w 2009 roku. Obecnie na zasadzie licencji funkcjonuje 45 biur nieruchomości. Firma istnieje na rynku od 1997 roku i jako jedyne biuro nieruchomości w Polsce posiada certyfikat ISO 9001:2008 (system zarządzania jakością).
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Aspect Nieruchomości
Express House Real Estate
Freedom Nieruchomości
Biura nieruchomości
Greathouse
Grupa WGN
Metrohouse
Akcesoria DIY, sklepy, wyspy i microdisplay
Nova House
Północ Nieruchomości
Re/Max Polska
Sempre Nieruchomości
Featured franchises
No featured franchises
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
AM AM Kebab zmienia zasady gry
AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową, aktualizuje ofertę i zapowiada nową kampanię reklamową. To największe zmiany w...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie...
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie
Milion złotych dziś jest mniej wart niż jeszcze kilka lat temu, ale nadal jest to kwota robiąca wrażenie. Jak go zarobić?
Marka premium we franczyzie
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.