Hamburgery po nowemu

Mr Hamburger testuje nowy wystrój w barach własnych, aby potem wdrożyć go do lokali franczyzowych.
Sieci fast foodowe spieszą się, by zdążyć otworzyć jak najwięcej placówek przed Euro 2012 i je najlepiej przygotować. Impreza tej rangi z pewnością przyciągnie wielu głodnych kibiców. Sieć barów Mr Hamburger jest na etapie wprowadzania do menu nowych pozycji oraz odświeżania strony wizualnej. Całkowicie zmieniona zostanie kolorystyka lokali z niebieskich stolików i żółtych ścian na kolor mebli venge (bardzo ciemne drewno - przyp. red.) z dodatkami szaro srebrnych blatów oraz czerwieni na ścianach. W nowym designie zagościła również czerwona skórzana kanapa oraz blaty do wspólnej konsumpcji z hokerami, czyli wysokimi krzesłami przy barze. Zmiany zostaną wprowadzone najpierw w placówkach własnych, a w drugiej kolejności franczyzowych.
- Bez wątpienia sieci franczyzowych na polskim rynku będzie przybywać, dlatego staramy się budować jak najbardziej konkurencyjną markę – mówi Małgorzata Szykowiec, manager ds. franczyzy sieci Mr Hamburger. - Po szeregu badań marketingowych oraz opinii klientów naszej sieci opracowaliśmy projekt ulepszeń smakowych, wielkościowych oraz asortymentowych w menu. W czerwcu bieżącego roku planujemy te zmiany wdrożyć.
Pod szyldem Mr Hamburger działają obecnie 4 placówki własne oraz 20 franczyzowych. Do końca roku sieć planuje otworzyć 9 nowych lokalizacji. Pierwsza z nich powstanie w galerii handlowej Kolorowa w Żywcu, czyli tak jak większość placówek sieci, będzie się znajdować się na terenie województwa śląskiego. Jej otwarcie nastąpi w kwietniu.
Firma poszukuje dla franczyzobiorców odpowiednich lokalizacji, tworzy projekty aranżacji, nadzoruje prace podczas adaptacji lokalu, pomaga w zakupie sprzętu oraz zapewnia szkolenie personelu. Najczęstszym problemem z jakim borykają się partnerzy prowadzący własne restauracje jest wysoki czynsz.
Polacy upodobali sobie ostatnimi czasy lokale oferujące szybkie i tanie jedzenie. Dowodzi tego fakt, iż w ubiegłym roku w Polsce powstało blisko 120 nowych punktów z fast foodem. Konkurencji nie wytrzymały z kolei restauracje, których ubyło aż 200. Z badania Ipsos wynika, że 69 proc. Polaków spożywa posiłki poza domem, z czego 74 proc. z nich syci się fast foodem.
(boa)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...