Akusta wykonała plan

Firma z akcesoriami podłogowymi zapowiadała na ten rok otwarcie 10 sklepów. Plan zrealizowała w ciągu pierwszych trzech miesięcy.
Dziesiąty punkt z podłogami firma Akusta Podłogi Premium otworzyła w Szczecinie. Jest to stoisko typu shop in shop w centrum ceramiki i aranżacji wnętrz Stemar. Wcześniej sieć powiększyła się o sklep w Rzeszowie.
- Nasz system franczyzowy spotkał się z dużym zainteresowaniem partnerów, dzięki temu udało nam się zrealizować plany roczne w ciągu pierwszego kwartału. W związku z tym nasze oczekiwania rosną. Chcemy, żeby do końca roku pod logo Akusta Podłogi Premium działało 30 stoisk – zapowiada Łukasz Pietraszkiewicz odpowiedzialny za rozwój sieci Akusta.
Na uruchomienie sklepu z podłogami Akusta trzeba przeznaczyć ok. 20-30 tys. zł. Firma nie pobiera od partnerów opłat za przystąpienie do sieci, pobiera jednak miesięczną opłatę na fundusz marketingowy, która wynosi 1 tys. zł. Sklepy Akusta mają 50-150 m2.
Według analityków z firmy Home Broker najważniejszym kryterium decydującym o wyborze mieszkania są ceny. Na popularności zyskują niewielkie mieszkania. Najbardziej cenione są lokale dwupokojowe, na które popyt ma wzrosnąć w tym roku o 57 proc.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej