Podwiozą pod stadion
Wypożyczalnia samochodów Global Rent a Car przygotowuje ofertę dla kibiców specjalnie na Euro 2012.
Global Rent a Car od 2007 roku buduje w naszym kraju sieć wypożyczalni samochodów. W swojej ofercie posiada auta marek takich jak Toyota, BMW oraz Opel. Firma współpracuje obecnie z 16 partnerami na terenie Polski, którzy prowadzą ponad 70 oddziałów. Budowana sieć opiera się wyłącznie na punktach franczyzowych.
- Uruchamianie kolejnych placówek partnerskich jest jednym z elementów naszej strategii rozwoju na ten rok. Monitorujemy wnikliwie sytuację na rynku, biorąc pod uwagę tak naszą działalność jak i poczynania konkurencji. Ze szczególną uwagą przyglądamy się regionom na południu kraju oraz niektórym województwom wschodnim, gdzie naszych oddziałów funkcjonuje najmniej – mówi Agnieszka Drzymała-Feć, dyrektor Global Rent a Car.
Firma liczy na zwiększenie obrotów podczas Euro 2012, dlatego chce się do tej imprezy optymalnie przygotować, m.in. poprzez dopasowanie swojej oferty do wymagań kibiców. Osobnym torem rozwija także projekt udostępnienia klientom samochodów dostawczych.
- Nie kryjemy planów ekspansji na rynki zagraniczne. W pierwszej kolejności interesują nas miasta europejskie jak Berlin czy Praga – dodaje Agnieszka Drzymała-Feć. - Drugim zadaniem, z którym chcemy zmierzyć się w najbliższym czasie jest wzbogacenie proponowanej przez nas floty o interesujące dla klientów modele aut.
Wypożyczalnia Global Rent a Car to przede wszystkim zaplecze biurowe oraz parking dopasowany wielkością do planowanej docelowo ilości samochodów. Wbrew pozorom centra wielkich miast nie zawsze są optymalnymi miejscami na dla tego rodzaju działalności. Kluczowa jest łatwość dojazdu oraz odległość węzłów komunikacyjnych transportu międzynarodowego. Inwestycja we własną wypożyczalnię pod szyldem sieci to min. 30 tys. zł.
- Sezonowość w naszej branży występuje i jest bezpośrednio związana z okresami wzmożonej migracji ludności. Można tu wskazać coroczne szczyty aktywności takie jak wakacje letnie i zimowe oraz święta i długie weekendy. Zwiększony ruch na drogach to niestety także zwiększona ilość kolizji. Firmy świadczące usługi assistance często korzystają z naszych usług – komentuje Agnieszka Drzymała-Feć.
(boa)
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży Podróże i wypoczynek
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


