Monetia razy pół tysiąca

Partner ogólnopolskiej sieci placówek agencyjnych może samodzielnie uruchomić punkt lub przyjść „na gotowe”.
Monetia należy do Banku DnB NORD Polska SA, który jest gwarantem wpłat dokonywanych przez klientów. Firma specjalizuje się w realizowaniu opłat za wszelkiego rodzaju rachunki gospodarstw domowych. Ponadto w swojej ofercie ma również wypłaty gotówki z karty, doładowania telefonów komórkowych oraz przekazy międzynarodowe. Pod logo Monetii funkcjonuje już prawie 500 placówek, a 90 proc. z nich prowadzona jest przez partnerów. Najbliższe otwarcia planowane są w Szczecinie, Toruniu, Kępnie i Żyrardowie. Ze względu na duże zagęszczenie punktów w niektórych częściach Polski, sieć poszukuje partnerów przede wszystkim w województwach: dolnośląskim, zachodnio-pomorskim i wielkopolskim.
- Najatrakcyjniejszymi lokalizacjami są dla duże osiedla mieszkaniowe oraz placówki w pobliżu, tzw. ciągów komunikacyjnych. Partnerzy mogą podjąć z nami współpracę, jeśli posiadają wybrany przez siebie lokal, jeśli nie – sami możemy zaproponować agentowi przygotowany przez nas punkt – mówi Wojciech Jóźwiak Prezes Zarządu Monetia Sp. z o.o.
Partner Monetii musi spełnić kilka wymogów formalnych, w tym zarejestrować działalność gospodarczą, być niekaranym, posiadać polskie obywatelstwo oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią w ZUS i urzędzie skarbowym. Wsparcie otrzymywane w ramach przynależności do sieci można podzielić na dwa rodzaje: to które otrzymujemy przed otwarciem punktu, oraz w trakcie prowadzenia biznesu. Na początku firma przeprowadza szkolenia i pomaga w wyborze lokalizacji. Wsparcie udzielane jest również na etapie remontu lokalu i realizacji zamówienia wyposażenia. Później partner może liczyć na materiały promocyjne i doradztwo przedstawicieli Monetii. W każdej chwili nowi pracownicy mogą przejść szkolenia sprzedażowe i produktowe. Inwestycja w placówkę agencyjną waha się między 7-15 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 5,5 tys. zł.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej