Konferencja franczyzodawców
Polska Organizacja Franczyzodawców organizuje 19 kwietnia otwartą konferencję dla przedstawicieli firm franczyzowych i partnerskich.
W konferencji poświęconej aktualnej sytuacji na rynku franczyzy wezmą udział zarówno członkowie POFu jak i przedstawiciele firm, które do 16 kwietnia prześlą swoje zgłoszenie faxem na numer (22) 560 80 21 lub na adres mailowy pof@franczyza.org.pl. Spotkanie odbędzie się w hotelu Novotel Warszawa Centrum przy ulicy Marszałkowskiej. W programie konferencji znajduje się m.in.: wystąpienie Piotra Kuczyńskiego, głównego analityka Xelion Doradcy Finansowi, Moniki Dąbrowskiej, prezes zarządu POF oraz Michała Wiśniewskiego, dyrektora działu doradztwa we franczyzie PROFIT system. Na spotkaniu będą poruszone aktualne problemy branż, w których działają firmy franczyzowe i partnerskie. Goście dowiedzą się jak budować wizerunek marki, jakie rozwiązania w zakresie finansów i oprogramowania komputerowego sprawdzają się w sieciach.
Harmonogram konferencji
- 10:00 - 10:30 Rejestracja uczestników
- 10:30 - 10:50 Oficjalne otwarcie Konferencji POF oraz omówienie działalności organizacji − Monika Dąbrowska, prezes zarządu POF, franchising manager McDonald`s Polska
- 10:50 - 11:45 Aktualna sytuacja na rynku franczyzy. Omówienie wybranych branż. Dyskusja − Michał Wiśniewski, ekspert POF, Dyrektor działu doradztwa we franczyzie PROFIT system
- 11:45 - 12:20 20 lat firm franczyzowych w Polsce − doświadczenia na przykładzie McDonald`s − Dominik Szulowski, PR Manager McDonald`s Polska
- 12:20 - 12:40 Prezentacja oferty Banku Pekao S.A. dla rynku franczyzowego
- 12:40 - 13:00 Przerwa kawowa
- 13:00 - 13:30 Budowa wizerunku sieci franczyzowej − Marcin Kaleta, menedżer działu PR PROFIT system
- 13:30 - 14:00 Prezentacja oprogramowania IBM Cognos Express dla rynku franczyzowego − Value Tank Sp. z o.o.
- 14:00 - 14:50 Wpływ rynków finansowych na działalność gospodarczą Piotr Kuczyński, główny analityk Xelion Doradcy Finansowi Sp. z o.o.
Po zakończeniu części otwartej obradować będą członkowie Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Zgromadzeni wybiorą nowe władze, będą głosować nad zmianami w statucie oraz wysłuchają wykładu Wojciecha Białka, głównego analityka Centralnego Domu Maklerskiego Pekao SA na temat form inwestowania i aktualnej sytuacji na rynkach finansowych.
Do POFu należy blisko 40 firm franczyzowych i agencyjnych. Przynależność do organizacji daje jej członkom szereg korzyści. POF potwierdza spełnianie przez franczyzodawców wymogów Europejskiego Kodeksu Etyki Udzielania Franczyzy oraz przyznaje Certyfikaty Wiarygodności, po spełnieniu wymogów statutowych. Dla członków organizacji przygotowywane są szkolenia i warsztaty dotyczące zarówno franczyzy jak i tematyki ogólnobiznesowej.
- Franczyza jest sposobem rozwoju firmy, do którego niezbędna jest wiarygodność franczyzodawcy. Bez niej bardzo trudno jest znaleźć odpowiednich partnerów biznesowych. Dlatego coraz więcej organizatorów systemów widzi korzyści płynące z przystąpienia do Polskiej Organizacji Franczyzodawców - mówi Monika Dąbrowska, prezes zarządu POF.
(dw)
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


