Dwa Kroki do Rumunii

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W Polsce Grupa Metro walczy o dominację na rynku handlowym z Eurocashem i Jeronimo Martins, ale równolegle pracuje nad ekspansją na innych środkowo-europejskich rynkach. Niemiecka sieć handlowa wprowadziła do Rumunii sieć franczyzową pod nazwą La Doi Pasi, co w tłumaczeniu na język polski oznacza Dwa Kroki.

Do sieci przystąpiło już ok. 200 sklepów. Już wcześniej Metro Cash & Carry Rumunia pozyskiwała partnerów w ramach projektu partnerskiego. La Doi Pasi ma być jego płynną kontynuacją.

- Planujemy dotrzeć do 70 tys. tradycyjnych sklepów działających na rynku rumuńskim. Dostrzegamy w nim wielki potencjał dla rozwoju naszego konceptu franczyzowego – twierdzą przedstawiciele rumuńskiego oddziału Metro Cash & Carry.

Tymczasem nad Wisłą Odido, koncept zarządzany przez należącą do Grupy Metro spółkę Makro Cash & Carry, otworzył pod swoim szyldem już blisko tysiąc sklepów. Prezes polskiego oddziału Makro jest jednak ostrożny w kwestii deklaracji o planach rozwoju sieci.

- Proszę nie oczekiwać, ze po kilku miesiącach od objęcia stanowiska będę się zwierzał z wizji w rodzaju: „za pięć lat będziemy numerem jeden na rynku”. Według mnie jest to niezasadne – przyznaje menedżer. - Byłbym natomiast dumny, gdybym za kilka lat mógł stwierdzić, że nasza marka jest dla klientów czytelna i każdy z partnerów wie, po co wiąże się z Makro. Jesteśmy rzetelną firmą, a współpraca z nami opiera się na jasnych zasadach.

(gum)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €