Elle Macpherson w Polsce

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dotychczas partnerzy A&P Brands posiadali w swoich sklepach bieliznę Donny Karan, DKNY i Hanky Panky. Niedawno paleta dostępnych marek poszerzyła się o produkty firmowane nazwiskiem australijskiej supermodelki Elle Macpherson.

- Bielizna tworzona przez Elle inspirowana jest jej licznymi podróżami po świecie. Modelka czerpie z wzorów etnicznych, subkulturowych oraz piękna przyrody - mówi Agata Krysiak, właścicielka firmy A&P Brands.

Marki, których dystrybucją zajmuje się firma A&P Brands dostępne są w kilku butikach działających w systemie partnerskim oraz salonach multibrandowych, m.in. w sieci Royal Collection, Lanoro i Li Parie.
- W tym roku zamierzamy poszerzyć sieć dystrybucji naszych marek o kolejne salony multibrandowe, ekskluzywne butiki odzieżowe i bieliźniane. Chcemy w ten sposób zwiększyć rozpoznawalność marek w Polsce, zwłaszcza wprowadzanej na rynek bielizny Elle Macpherson, i przygotować grunt pod rozwój sieci sklepów partnerskich, w których będzie dostępna bogatsza oferta. Docelowo planujemy otworzyć salony partnerskie w każdym większym mieście, czyli ok. 30-40 salonów w całym kraju – zapowiada Agata Krysiak.

Partnerzy A&P Brands mogą liczyć na pomoc w zaprojektowaniu i przygotowaniu sklepu. Są również wyłącznymi przedstawicielami marek DKNY, Donny Karan, Hanky Panky i Elle Macpherson w danym mieście. W przypadku największych polskich miast wyłączność obejmuje określony obszar miasta. Partnerzy A&P Brands przechodzą szkolenia sprzedażowe, produktowe oraz z visual merchandaisingu. Firma pomaga także w doborze towaru i przygotowaniu zamówienia. Salony mają ok. 50-60 m2 powierzchni i najczęściej mieszczą się w prestiżowych centrach handlowych lub przy popularnych ulicach handlowych danego miasta.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €