Elle Macpherson w Polsce
Bielizna zaprojektowana przez australijską supermodelkę Elle Macpherson trafi do sklepów sprzedających bieliznę Donny Karan, DKNY i Hanky Panky.
Dotychczas partnerzy A&P Brands posiadali w swoich sklepach bieliznę Donny Karan, DKNY i Hanky Panky. Niedawno paleta dostępnych marek poszerzyła się o produkty firmowane nazwiskiem australijskiej supermodelki Elle Macpherson.
- Bielizna tworzona przez Elle inspirowana jest jej licznymi podróżami po świecie. Modelka czerpie z wzorów etnicznych, subkulturowych oraz piękna przyrody - mówi Agata Krysiak, właścicielka firmy A&P Brands.
Marki, których dystrybucją zajmuje się firma A&P Brands dostępne są w kilku butikach działających w systemie partnerskim oraz salonach multibrandowych, m.in. w sieci Royal Collection, Lanoro i Li Parie.
- W tym roku zamierzamy poszerzyć sieć dystrybucji naszych marek o kolejne salony multibrandowe, ekskluzywne butiki odzieżowe i bieliźniane. Chcemy w ten sposób zwiększyć rozpoznawalność marek w Polsce, zwłaszcza wprowadzanej na rynek bielizny Elle Macpherson, i przygotować grunt pod rozwój sieci sklepów partnerskich, w których będzie dostępna bogatsza oferta. Docelowo planujemy otworzyć salony partnerskie w każdym większym mieście, czyli ok. 30-40 salonów w całym kraju – zapowiada Agata Krysiak.
Partnerzy A&P Brands mogą liczyć na pomoc w zaprojektowaniu i przygotowaniu sklepu. Są również wyłącznymi przedstawicielami marek DKNY, Donny Karan, Hanky Panky i Elle Macpherson w danym mieście. W przypadku największych polskich miast wyłączność obejmuje określony obszar miasta. Partnerzy A&P Brands przechodzą szkolenia sprzedażowe, produktowe oraz z visual merchandaisingu. Firma pomaga także w doborze towaru i przygotowaniu zamówienia. Salony mają ok. 50-60 m2 powierzchni i najczęściej mieszczą się w prestiżowych centrach handlowych lub przy popularnych ulicach handlowych danego miasta.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.

