Kredyt w Credit Agricole

Po rebrandingu Lukas Banku nowa marka pracuje nad poprawą rozpoznawalności i koncentruje się na budowie sieci biur kredytowych.
Credit Agricole Bank Polska może pochwalić się siecią 387 własnych oddziałów i 53 partnerskimi. W tym roku bank nie planuje otwierania nowych placówek partnerskich, w przeciwieństwie do biur kredytowych. Druga forma biznesu prowadzona we współpracy z Credit Agricole jest tańsza, bowiem wymaga czterokrotnie mniejszej inwestycji niż w placówkę partnerską, czyli 20 tys. zł. Od przedsiębiorców wymagane jest doświadczenie w branży finansowej, minimum średnie wykształcenie, zaangażowanie, umiejętność szybkiego uczenia się i dostosowanie do zasad panujących w firmie.
Optymalna powierzchnia biura kredytowego wynosi 30-50 m2. Bank kładzie nacisk na współpracę z partnerami z małych i średnich miejscowości – do 30 tys. mieszkańców oraz tam, gdzie nie ma własnych placówek bankowych. Punkty powinny być otwierane w centrum miasta oraz przy ulicach, gdzie znajduje się dużo firm usługowych i sklepów. W pakiecie dedykowanym dla partnerów prowadzących zarówno placówki partnerskie, jak i biura kredytowe znajdują się m.in. szkolenia, oprogramowanie, podręcznik operacyjny a także możliwość udziału w konkursach i spotkaniach sprzedażowych.
- Z badań przeprowadzonych na nasze zlecenie przez niezależny instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC wynika, że marka Crédit Agricole osiągnęła na koniec lutego niemal 79 proc. rozpoznawalność, a ponad 50 proc. konsumentów uważa bank za instytucję finansową godną zaufania i oferującą usługi najwyższej jakości – mówi Jacek Drewicz, dyrektor departamentu dystrybucji pośredniej w Credit Agricole Bank Polska. - To bardzo dobry wynik, który osiągnęliśmy w ciągu zaledwie trzech miesięcy od debiutu naszej nowej marki. Intensywna kampania wizerunkowa, której twarzą była Juliette Binoche została przez klientów dobrze przyjęta. Koszty rebrandingu placówek pokrył Credit Agricole, oferta partnerska nie uległa zmianie.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej