Bank BPH zapełnia mapę

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Atrakcyjnymi lokalizacjami dla placówki BPH są miejsca w sąsiedztwie innych punktów handlowych i usługowych, w przypadku mniejszych miast - centra miast. Od partnerów banku oczekuje się doświadczenia w bankowości, pośrednictwie finansowym lub ubezpieczeniach. Dwustanowiskową placówkę partnerską Banku BPH można uruchomić za niespełna 30 tys. zł. Koszt remontu lokalu może zamknąć się w kwocie 8 500 zł. Opłata za przystąpienie do sieci ustalana jest indywidualnie z kandydatem. Opłaty bieżące w 2012 roku wynoszą 400 zł netto miesięcznie, począwszy od siódmego miesiąca funkcjonowania placówki.

- Pomagamy partnerom w znalezieniu najlepszego lokalu. Wykorzystujemy bazy danych oraz propozycje, które na bieżąco otrzymujemy od agencji nieruchomości. Przyszły partner powinien umożliwić przedstawicielowi banku wejście do wnętrza lokalu w celu zweryfikowania stanu. Przedstawiciel ustala z kandydatem zakres prac do wykonania w lokalu, przed podjęciem ostatecznej decyzji, czy wskazany lokal kwalifikuje się na placówkę partnerską. Optymalna powierzchnia lokalu przeznaczonego na placówkę partnerską Banku BPH wynosi do 70 m2 - mówi Jarosław Uryga, dyrektor zarządzający rozwojem sieci sprzedaży w Banku BPH SA.

Bank zapewnia partnerowi pomoc w uruchomieniu placówki, szkolenia, wsparcie w zakresie rekrutacji personelu oraz w zorganizowaniu lokalnej kampanii reklamowej, kompleksową opiekę zespołu profesjonalnych doradców, a także materiały promocyjnych do wykorzystania w placówkach partnerskich.

- Bierzemy również pod uwagę miasta, w których już prowadzimy sprzedaż naszych produktów. Analizujemy udział placówki w lokalnym rynku, po czym podejmuje decyzję o otwarciu kolejnego punktu. W ramach współpracy z dotychczasowymi partnerami często to właśnie im proponujemy poprowadzenie drugiej placówki – wyjaśnia Jarosław Uryga.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €