Muszkieterowie atakują
Spółka ITM Polska wypracowała w ubiegłym roku 1,5 mln zł zysku netto
Jak podaje „Handel”, spółka ITM Polska, zaopatrująca sieci supermarketów Intermarche i Bricomarche, wypracowała w ubiegłym roku 1,5 mln zysk netto. Tym samym po raz pierwszy od rozpoczęcia działalności w Polsce w 1996 r. spółka wypracowała zysk.
W minionym roku Muszkieterowie otworzyli pod swoim szyldem sklep dyskontowy – CDM, stacje benzynowe oraz uruchomili zupełnie nowy projekt – sklepy Intermarche o powierzchni sprzedaży 600 mkw.
Zbigniew Kuś, członek zarządu ITM Polska szacuje, że w 2001 r. obroty sieci przekroczyły miliard złotych, a w bieżącym wzrosną do 1,7 mld. Do ok. 4 mln zł powinien wzrosnąć zysk netto spółki. W najbliższych miesiącach ITM Polska ma zamiar zainwestować 60 mln zł w budowę swojego drugiego (po poznańskim) centrum zaopatrzniowo-logistycznego. Nowe centrum powstanie w Częstochowie. Grupa planuje, że w przyszłości zbuduje też swoje centra zaopatrzeniowe w okolicach Warszawy i Olsztyna.
Dzisiaj w Polsce działa 70 sklepów francuskiej grupy – 55 Intermarche i Bricomarche. Zatrudnienie w tych placówkach znalazło 4 tys. pracowników. Plany zakładają, iż w 2002 r. liczba sklepów zwiększy się o ok. 50 placówek.
Do końca 2004 r. liczba sklepów Intermarche ma się powiększyć trzykrotnie – do 165 placówek. W wypadku sklepów budowlanych Bricomarche zapowiadany jest sześciokrotny wzrost z 15 do 95 placówek.
Więcej: Handel, 31 styczeń 2002
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


