Muszkieterowie atakują

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak podaje „Handel”, spółka ITM Polska, zaopatrująca sieci supermarketów Intermarche i Bricomarche, wypracowała w ubiegłym roku 1,5 mln zysk netto. Tym samym po raz pierwszy od rozpoczęcia działalności w Polsce w 1996 r. spółka wypracowała zysk.

W minionym roku Muszkieterowie otworzyli pod swoim szyldem sklep dyskontowy – CDM, stacje benzynowe oraz uruchomili zupełnie nowy projekt – sklepy Intermarche o powierzchni sprzedaży 600 mkw.

Zbigniew Kuś, członek zarządu ITM Polska szacuje, że w 2001 r. obroty sieci przekroczyły miliard złotych, a w bieżącym wzrosną do 1,7 mld. Do ok. 4 mln zł powinien wzrosnąć zysk netto spółki. W najbliższych miesiącach ITM Polska ma zamiar zainwestować 60 mln zł w budowę swojego drugiego (po poznańskim) centrum zaopatrzniowo-logistycznego. Nowe centrum powstanie w Częstochowie. Grupa planuje, że w przyszłości zbuduje też swoje centra zaopatrzeniowe w okolicach Warszawy i Olsztyna.

Dzisiaj w Polsce działa 70 sklepów francuskiej grupy – 55 Intermarche i Bricomarche. Zatrudnienie w tych placówkach znalazło 4 tys. pracowników. Plany zakładają, iż w 2002 r. liczba sklepów zwiększy się o ok. 50 placówek.

Do końca 2004 r. liczba sklepów Intermarche ma się powiększyć trzykrotnie – do 165 placówek. W wypadku sklepów budowlanych Bricomarche zapowiadany jest sześciokrotny wzrost z 15 do 95 placówek.

Więcej: Handel, 31 styczeń 2002

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €