Klient nie lubi rozgłosu

Osoby korzystające z mikropożyczek udzielanych przez partnerów Impero Finanse wolą punkty położone poza centrum miasta.
Firma Impero Finanse działa na rynku od lutego 2011 roku. Jej oferta opiera się na mikropożyczkach udzielanych z własnego kapitału, oddłużaniu w zakresie negocjacji z wierzycielami oraz poradnictwie prawnym. Do tej pory przedsiębiorstwo koncentrowało się na rozwoju na terenie trzech województw - dolnośląskiego, lubuskiego oraz śląskiego. W grudniu jej właściciele podjęli decyzję, by pozyskując franczyzobiorców trafić do klientów w innych regionach Polski.
- Główna siedziba firmy Impero Finanse znajduje się we Wrocławiu. Obecnie prowadzimy zaawansowane rozmowy z kandydatami na franczyzobiorców z Ostrowa Wielkopolskiego, Gdańska oraz Warszawy. Jesteśmy też bardzo blisko otwarcia kolejnego punktu na Górnym Śląsku – mówi Ewa Skrzydlewska, właścicielka sieci.
Jej zdaniem, przy tego rodzaju usługach wyjątkowe znaczenie ma lokalizacja placówki.
- Nasi klienci to dość specyficzny target. Często nie dysponują samochodami, w związku z czym należy wziąć pod uwagę zabezpieczenie możliwości sprawnego dojazdu. Co więcej – świadomie nie umieściliśmy biura w centrum miasta, w biurowcu, lecz w spokojnej dzielnicy willowej. Nasi klienci nie lubią się chwalić tym, że korzystają z naszych usług – zaznacza Ewa Skrzydlewska.
Taki profil klienta wymaga zrozumienia ze strony usługodawcy. W opinii Skrzydlewskiej, franczyzobiorcy muszą mieć świadomość, że podstawą sukcesu w tym biznesie jest z jednej strony szacunek do klienta, z drugiej zaś pewnego rodzaju pokora.
- Nie oczekujemy, że franczyzobiorca będzie miał doświadczenie w branży, ale musi chcieć uczyć się od nas i przyjmować wszystkie nasze rady – to pomoże mu uniknąć strat finansowych. Warto dodać, że jednym z elementów oferty franczyzowej jest wsparcie z naszej strony w zakresie pozyskiwania inwestorów - tłumaczy Skrzydlewska.
Licencja na własny biznes w sieci Impero Finanse z wyłącznością regionalną kosztuje 30 tys. zł, bez niej – 15 tys. zł. Opłata na poczet funduszu marketingowego wynosi 2 proc. miesięcznego obrotu. Ponieważ główną usługą jest udzielanie drobnych pożyczek z własnych funduszy, przedsiębiorca musi też dysponować odpowiednią rezerwą kapitałową na start.
- Szacujemy, ze na początek wystarczy, by franczyzobiorca wpuszczał na rynek ok. 20 tys. zł w skali miesiąca. W kolejnym miesiącu można liczyć na ok. 50 proc. dochód z tej kwoty – mówi Ewa Skrzydlewska.
Franczyzodawca zapewnia partnerom nieodpłatną obsługę biura rachunkowego, pomaga sprawdzać wiarygodność i wypłacalność ich klientów, a także, jeśli ci staną się dłużnikami, zapewnia też wsparcie ze strony firmy windykacyjnej.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej