Profi-Lingua edukuje duże miasta

Nowe szkoły językowe będą powstawać w miastach liczących co najmniej 200 tys. mieszkańców.
Szkoły językowe Profi-Lingua działają w 20 największych polskich miastach. Marka obecna jest na rynku od 20 lat. Przez ten czas zdołała wypracować sobie pozycję na rynku dzięki czemu jest jedną z lepiej rozpoznawalnych sieci szkół językowych. Marka cieszy się dużym uznaniem zwłaszcza na Górnym Śląsku, gdzie ma swoją siedzibę. Od 2009 roku istnieje możliwość prowadzenia placówki na zasadzie franczyzy. Przez ten czas otwarto pięć szkół, w tym roku była to szkoła w Szczecinie.
- Nasza oferta współpracy franczyzowej skierowana jest przede wszystkim do osób, które chcą otworzyć dużą szkołę językową w miastach liczących, co najmniej 200 tys. mieszkańców: Białymstoku, Częstochowie, Rzeszowie, Toruniu. Prowadzenie takiej szkoły gwarantuje wysokie zyski, ale wymaga też inwestycji – mówi Dariusz Dudzik, dyrektor Szkoły Języków Obcych Profi-Lingua. - Niemniej jednak doświadczenie ostatnich lat pokazuje, iż nasze szkoły w mniejszych miejscowościach także odnoszą sukcesy, czego dowodem są franczyzowe placówki w Siedlcach, Tarnowie, Chorzowie i Kielcach, odnawiające umowy franczyzowe na kolejne lata - dodaje Dudzik.
Każdy franczyzobiorca otrzymuje pełen dostęp do wypracowanego przez lata i sprawdzonego w praktyce know-how, jednocześnie przechodzi gruntowne szkolenie, w wybranym oddziale, przygotowujące go do zarządzania szkołą. Franczyzobiorcy traktowani są jak macierzyste oddziały szkoły i korzystają z tych samych przywilejów, co punkty własne.
Opłata za przystąpienie do sieci i prowadzenie szkoły Profi-Lingua ustalana jest indywidualnie z każdym franczyzobiorcą. Jej wysokość zależy od wielkości miasta, lokalizacji długości umowy.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej