Alka stawia na rozwój
Słupska Fabryka Obuwia Alka zainwestuje 113 mln zł w zwiększenie zdolności produkcyjnych i rozwój sieci
Jak podaje „Prawo i Gospodarka”, Słupska Fabryka Obuwia Alka wchodząca w skład grupy kapitałowej Przedsiębiorstwo Obrotu Towarowego But-S, zamierza zainwestować do 2010 roku 113 mln zł w zwiększenie zdolności produkcyjnych oraz rozwój sieci sklepów.
Celem strategicznym firmy jest rozwój ogólnopolskiej sieci dystrybucji. Koszty otwarcia jednego sklepu szacowane są średnio na 550 tys. zł. Obecnie firma dysponuje 27 salonami obuwniczymi w 16 miastach Polski. W ciągu najbliższych ośmiu lat ich liczba ma wzrosnąć do ok. 170 sklepów. W nowo utworzonych salonach docelowo będzie pracować 1730 osób.
Więcej: Ewa Andrzejewska, Prawo i Gospodarka, 14 luty 2002Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej