Portfel klientów decydujący

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pochodząca z Anglii marka odzieżowa, posiadająca centralę w Madrycie, liczy w Polsce siedem sklepów własnych, pięć franczyzowych i trzy outlety. Sklepy Pepe Jeans powstają w lokalach o powierzchni 100-150 m2 przy głównych ulicach miast i w galeriach handlowych. Deficyt pierwszej z wymienionych typów lokalizacji oznacza, że najemcy skazani są na centra handlowe. Już w maju do sieci dołączy szósty sklep franczyzowy. Poprowadzi go franczyzobiorca, który już zarządza jednym punktem.
- Sklep w Galerii Krakowskiej powstał w 2008 roku, nasz partner chciał otworzyć drugi lokal w katowickiej Silesii jak najszybciej. Nie było łatwo, bo Silesia jest bardzo popularna, stąd tak długa przerwa między otwarciami. Odpowiedni lokał udało się pozyskać dopiero teraz. Odległość z Krakowa do Katowic to 45 minut jazdy autostradą, czyli tyle ile czasem stoi się w korku na jednej ulicy, więc nie ma to żadnego wpływu na zarządzanie obu lokalami - mówi Michał Gortat, menedżer ds. marketingu Pepe Jeans.

Inwestycja w sklep odzieżowy Pepe Jeans wynosi minimum 600 tys. zł. W ramach funduszu marketingowego partner zobowiązany jest przeznaczyć 5 proc. obrotów na lokalne działania promocyjne. Ogólnopolskie akcje finansowane są przez centralę firmy. Miasta, w których marka chciałaby otwierać swoje sklepy to nie tylko największe aglomeracje.

- Liczba mieszkańców nie jest zbyt miarodajnym parametrem, zdarzają się bowiem miasta, które nie należą do największych, ale są za to na przykład ośrodkami turystycznymi odwiedzanymi przez wielu przyjezdnych. Zakopane liczy zaledwie 26 tys. mieszkańców, a odwiedzają je tysiące turystów. W tej chwili chcielibyśmy jeszcze zaistnieć w dużych miastach na wschodzie kraju: w Lublinie, Białymstoku i Olsztynie. W przypadku mniejszych miast istotna jest zamożność regionu. Zdarzają się bowiem miasta małe, ale bogate, gdzie prawdopodobieństwo sukcesu jest większe. Kiedy mówimy o współpracy we franczyzie, zakładamy, że lokalny przedsiębiorca zna lepiej swój teren i jeśli zdecyduje się na zawarcie umowy z nami, to jest pewny, że warto. Nie zamykamy się na żadną lokalizację, jeśli nasz partner sam w nią wierzy. Przykładowo Szczecin miał zawsze opinię miasta, gdzie wiele osób pracowało w stoczni, a po jej upadku całe rodziny zostały bez środków do życia. Nic bardziej mylnego. Otworzyliśmy w ubiegłym roku sklep w Szczecinie i wyniki franczyzobiorcy bardzo pozytywnie nas zaskoczyły - opowiada Michał Gortat.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €