Partner sprzeda wszystko

W przeciągu miesiąca biuro podróży Ostatniemiejsca.pl przekaże partnerom ostatnie kanały sprzedaży własnej.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Aktualnie ponad 90 proc. ofert turystycznych franczyzobiorcy sprzedają w internecie. Do końca maja franczyzobiorcy będą w całości czerpać zyski z obsługi klientów, którymi do tej pory zajmowała się centrala. Nowa polityka firmy wspiera franczyzobiorców, ułatwia im generowanie zysków oraz przyspiesza zwrot inwestycji z własnej placówki. Proces przekazywania sprzedaży usług turystycznych w ręce partnerów trwa praktycznie od samego początku istnienia sieci.
- Przekazując sprzedaż franczyzobiorcom staliśmy się podmiotem skupionym na ich rozwoju - mówi Tomasz Kozikowski, prezes sieci Ostatniemiejsca.pl. - Centrala nie konkuruje z partnerami o klienta, tylko pomaga im w biznesie. To mobilizuje franczyzobiorców do działania i wzmacnia zaufanie do firmy. Dobre relacje przekładają się na kondycję spółki i jej pozycję na rynku.
Koszt uruchomienia stacjonarnego biura podróży, oferującego swoje usługi także poprzez internet wynosi 12,5 tys. zł. Chcąc działać tylko w koncepcie internetowym w trzeba przygotować ok. 2 tys. zł więcej. Wsparciem dla franczyzobiorców ze strony sieci są m.in. szkolenia w zakresie: obsługi klienta, wiedzy o produkcie oraz obsługi narzędzi wykorzystywanych przez sieć. Partnerzy biorą również udział w zagranicznych „study tourach”, które pozwalają lepiej poznać miejsca wypoczynku klientów. Do zadań centrali należy przede wszystkim prowadzenie i koordynowanie działań reklamowych i marketingowych.
(boa)
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...