Spar zdobywa południe

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Przyjęta przez Spar strategia rozwoju zakłada powiększenie sieci do 300 sklepów do 2015 roku. W chwili obecnej pod logo z choinką funkcjonuje 80 placówek. W kwietniu sieć otworzyła osiem nowych punktów, m.in w Jodłowniku, Nockowej, Ropczycach, Krotoszynie i Żaganiu. Ich łączna powierzchnia to prawie 1500 m2. Żadne z miast, w którym powstał w minionym miesiącu sklep nie mieszka więcej niż 30 tys. mieszkańców.

- Szczególnym dniem w historii sieci był 28 kwietnia, kiedy to jednocześnie otworzyliśmy aż 5 sklepów. Było to duże wyzwanie organizacyjne. Słowa uznania należą się działowi operacyjnemu oraz wszystkim naszym partnerom, którzy aktywnie wspierają rozwój sieci - mówi Wojciech Bystroń, prezes Spar Polska.

Firma Spar została założona w Holandii w 1932 roku, zaś do Polski weszła w 1996 roku. Na świecie sieć zrzesza ponad 14 tys. punktów w 33 krajach. Firma oferuje możliwość współpracy w trzech formatach: Spar Express, czyli małe sklepy o powierzchni do 200 m2, Spar Market – średniej wielkości sklepy do 1 tys. m2 powierzchni oraz Eurospar – koncept hipermarketów. W każdym formacie współpracy franczyzobiorca może liczyć na wyłączność terytorialną, działania promocyjno-reklamowe oraz liczne szkolenia.

- Właściciele i kierownicy sklepów poznają m.in. techniki zarządzania personelem. Dobrze przeszkolony pracownik to podstawa sukcesu w każdym biznesie i handel nie jest tutaj wyjątkiem – mówi Beata Boguta, odpowiedzialna za szkolenia w sieci Spar. - Spar zdaje sobie z tego sprawę i dlatego tak dużą wagę przykłada do systemu szkoleń. Nawet doświadczony handlowiec musi sobie przyswoić standardy wypracowane przez sieć.

(boa)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €