Na lekcje po zakupach

Szkoły językowej w galerii handlowej jeszcze nie było. O potencjale biznesu w nietypowej lokalizacji opowiada Rafał Moszczyński, dyrektor firmy Happy Land.
Jak zrodził się pomysł otwarcia szkoły językowej w galerii handlowej?
Zdecydowaliśmy się przenieść lokalizację naszego centrum językowego ze względu na oczekiwania rodziców uczących się u nas dzieci. Z przeprowadzonych analiz wynika, że do tej pory dużym dyskomfortem był nadmiar czasu, jakim dysponowali klienci oczekujący na zakończenie zajęć swoich pociech. Sygnalizowali nam również problemy z parkowaniem, które towarzyszyły naszej dotychczasowej siedzibie.
Czy nowa lokalizacja rozwiązuje te problemy?
Rodzice podczas lekcji będą mogli iść na zakupy, do klubu fitness lub kawiarni i zawsze znajdą miejsce parkingowe. Poza tym galerie handlowe stworzyły nowe możliwości aranżacji wnętrz, takie jak m.in. duże, oszklone witryny oraz ułatwiły napływ klientów zwłaszcza zimą. Jesteśmy również usatysfakcjonowani obsługą, którą zagwarantowała nam galeria, jej architekturą i przede wszystkim położeniem w centrum miasta.
Czy tego typu lokalizacja to nowość w branży edukacyjnej?
Będziemy pierwszą w Polsce szkołą językową działającą w galerii handlowej. Idziemy z duchem czasu, jesteśmy świadomi, że obecnie życie społeczne przenosi się do wielkich centrów handlowych, a rodzice mają coraz mniej czasu. Zaczynamy w Galerii Korona Kielc, a jeśli nasz pomysł okaże się sukcesem, skopiujemy pomysł otwierania szkół językowych w innych obiektach handlowych w pozostałych miastach Polski. Mamy już kilka propozycji współpracy i prowadzimy dość zaawansowane rozmowy. Przynajmniej w jednym z nich będzie działał franczyzobiorca.
Jak dostosowaliście swoją ofertę do specyfiki klienta?
To był najtrudniejszy element całego przedsięwzięcia. Do tej pory nasza szkoła służyła jedynie osobom, które specjalnie do nas przychodzili w konkretnym celu. W Galerii Korona, zamiast dotychczasowej małej świetlicy, wybudowaliśmy 400-metrową nowoczesną salę zabaw. Dzięki temu zapewniamy profesjonalną opiekę nad dziećmi klientów, którzy przychodzą do Galerii Korona na zakupy. Salę zaprojektowaliśmy tak aby dało się na niej również prowadzić zorganizowane zajęcia edukacyjne i ogólnorozwojowe.
Jak dotychczasowi klienci odbierają tak radykalną zmianę?
Bardzo różnie, jednak większości pomysł się spodobał. Zdaję sobie sprawę, że jest to bardzo odważny projekt i potrzeba czasu aby klient przyzwyczaił się do nowości. Mamy ten komfort, że przez 10 lat działalności naszej szkoły wyrobiliśmy sobie bardzo dobrą opinię, bez względu na to, gdzie zajęcia są prowadzone.
rozmawiał (boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej