Mail Boxes Etc powstało ponad 30 lat temu w USA, a obecnie działa w 56 krajach. Spośród 7 tysięcy punktów pół tysiąca funkcjonuje we Włoszech, a 14 w Polsce. Koncept określany jest jako „biuro poza biurem”. Wynika to z szerokiej oferty usług biurowych, takich jak druk cyfrowy, kopiowanie, szeroki zakres usług introligatorskich, zamówienie projektu i druku wizytówek, papieru firmowego, folderu reklamowego, pieczątki. Dzięki współpracy ze sklepem internetowym Merlin.pl klienci mogą odbierać w punktach MBE swoje zamówienia. Usługa dostępna jest na razie w trzech miastach, w najbliższych miesiącach pojawi się we wszystkich placówkach.
- Koncept biznesowy cieszy się dużym powodzeniem wśród mikro i małych przedsiębiorstw, ponieważ to głównie one korzystają z outsourcingu. MBE można powierzyć sprawy transportu i wysyłki dokumentów oraz towarów. Istnieje możliwość wynajęcia skrytki adresowej, a wraz z nią klient otrzymuje adres do korespondencji identyczny z adresem punktu MBE w prestiżowej lokalizacji miasta – mówi Andrzej Partyka, właściciel Mail Boxes Etc Polska.
Inwestycja w biznes wynosi 100-120 tys. zł, z czego połowę tej kwoty warta jest licencja. Partnerzy firmy mogą liczyć na dostawę towarów w wynegocjowanych przez sieć cenach. Szkolenia organizowane przez franczyzodawcę dotyczą z obsługi programu graficznego CorelDraw, zarządzania personelem, logistyką, obsługi urządzeń do wykonywania pieczątek i do oprawy dokumentów. Raz w roku franczyzobiorcy Mail Boxes spotykają się w celu omówienia bieżących problemów związanych z prowadzeniem działalności. Średnio raz na kwartał personel placówki przechodzi szkolenia uzupełniające. Najbliższe szkolenie związane jest z rozpoczęciem współpracy ze sklepem Merlin.pl.
- Punkty MBE usytuowane powinny być przy głównych ulicach miast w sąsiedztwie średnich oraz małych przedsiębiorstw w miastach powyżej 80 tysięcy mieszkańców. Powierzchnia lokalu powinna zawierać się w przedziale od 50 do 80 m2. Lokal musi mieć bezpośrednie wejście od ulicy wraz z witryną oraz przydzielone miejsca parkingowe - wyjaśnia Andrzej Partyka.
(dw)
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 179 [author_pid] => 1036 [author_name] => Daniel Wilk [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => [author_profile] =>Daniel Wilk od 2008 roku pracuje w redakcji miesięcznika Własny Biznes FRANCHISING i portalu Franchising.pl. Jest redaktorem prowadzącym portal oraz autorem tekstów doradczych, biznesowych i wywiadów. Pomaga deweloperom w komercjalizacji centrów handlowych. Organizuje i prowadzi szkolenia w ramach Akademii Franczyzy.
Absolwent Wydziału Nauk Humanistycznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego ze specjalizacją Komunikowanie Społeczne i Doradztwo.
[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 182811 [itemserver_id] => 45384 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 412/dfe/wilk-daniel.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => daniel-wilk ) ) [link] => /artykul/6949/franczyzobiorca-zarabia-outsourcingu/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 82610 [country_item] => pl [description] => Średnio raz na kwartał personel placówki przechodzi szkolenia uzupełniające, w tym dotyczące sposobu pakowania paczek klientów. [path] => 37d/aec/mail_boxes_paczka.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 232 [itemserver_id] => 23176 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 73725 [country_item] => pl [description] => Średnio raz na kwartał personel placówki przechodzi szkolenia uzupełniające, w tym dotyczące sposobu pakowania paczek klientów. [path] => d1c/402/mail_boxes_laptop.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 23175 ) ) ) [og_image] => 37d/aec/mail_boxes_paczka.jpg [article_date_formated] => 22.05.2012 [article_day] => Wtorek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 82610 [country_item] => pl [description] => Średnio raz na kwartał personel placówki przechodzi szkolenia uzupełniające, w tym dotyczące sposobu pakowania paczek klientów. [path] => 37d/aec/mail_boxes_paczka.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 232 [itemserver_id] => 23176 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 82610 [country_item] => pl [description] => Średnio raz na kwartał personel placówki przechodzi szkolenia uzupełniające, w tym dotyczące sposobu pakowania paczek klientów. [path] => 37d/aec/mail_boxes_paczka.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 232 [itemserver_id] => 23176 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Mail Boxes Etc. [id] => 25 [type] => 13 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 15 [link] => /franczyza/25/mail-boxes-etc/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 166369 [country_item] => pl [description] => [path] => 24c/35b/mbe-logo.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 301 [img_height] => 250 [itemserver_id] => 39286 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 189381 [country_item] => pl [description] => [path] => fc6/a2a/szadziuk-wojciech-mbe.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 47267 ) [1] => Array ( [pid] => 189387 [country_item] => pl [description] => [path] => 008/3c9/2b.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1080 [img_height] => 1080 [itemserver_id] => 47271 ) [2] => Array ( [pid] => 189388 [country_item] => pl [description] => [path] => 2f6/47c/2a.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1080 [img_height] => 1080 [itemserver_id] => 47272 ) [3] => Array ( [pid] => 189382 [country_item] => pl [description] => [path] => ebc/cfd/mbe-punkt-franczyzowy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 721 [itemserver_id] => 47268 ) ) ) ) ) )Franczyzobiorca zarabia na outsourcingu

Mail Boxes korzysta z faktu, że rynek zdominowały mikro i małe przedsiębiorstwa, dlatego rozszerza ofertę swoich usług.
Mail Boxes Etc powstało ponad 30 lat temu w USA, a obecnie działa w 56 krajach. Spośród 7 tysięcy punktów pół tysiąca funkcjonuje we Włoszech, a 14 w Polsce. Koncept określany jest jako „biuro poza biurem”. Wynika to z szerokiej oferty usług biurowych, takich jak druk cyfrowy, kopiowanie, szeroki zakres usług introligatorskich, zamówienie projektu i druku wizytówek, papieru firmowego, folderu reklamowego, pieczątki. Dzięki współpracy ze sklepem internetowym Merlin.pl klienci mogą odbierać w punktach MBE swoje zamówienia. Usługa dostępna jest na razie w trzech miastach, w najbliższych miesiącach pojawi się we wszystkich placówkach.
- Koncept biznesowy cieszy się dużym powodzeniem wśród mikro i małych przedsiębiorstw, ponieważ to głównie one korzystają z outsourcingu. MBE można powierzyć sprawy transportu i wysyłki dokumentów oraz towarów. Istnieje możliwość wynajęcia skrytki adresowej, a wraz z nią klient otrzymuje adres do korespondencji identyczny z adresem punktu MBE w prestiżowej lokalizacji miasta – mówi Andrzej Partyka, właściciel Mail Boxes Etc Polska.
Inwestycja w biznes wynosi 100-120 tys. zł, z czego połowę tej kwoty warta jest licencja. Partnerzy firmy mogą liczyć na dostawę towarów w wynegocjowanych przez sieć cenach. Szkolenia organizowane przez franczyzodawcę dotyczą z obsługi programu graficznego CorelDraw, zarządzania personelem, logistyką, obsługi urządzeń do wykonywania pieczątek i do oprawy dokumentów. Raz w roku franczyzobiorcy Mail Boxes spotykają się w celu omówienia bieżących problemów związanych z prowadzeniem działalności. Średnio raz na kwartał personel placówki przechodzi szkolenia uzupełniające. Najbliższe szkolenie związane jest z rozpoczęciem współpracy ze sklepem Merlin.pl.
- Punkty MBE usytuowane powinny być przy głównych ulicach miast w sąsiedztwie średnich oraz małych przedsiębiorstw w miastach powyżej 80 tysięcy mieszkańców. Powierzchnia lokalu powinna zawierać się w przedziale od 50 do 80 m2. Lokal musi mieć bezpośrednie wejście od ulicy wraz z witryną oraz przydzielone miejsca parkingowe - wyjaśnia Andrzej Partyka.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej