Zyski nie śpią
O tym, jak stworzyć portal internetowy informujący o nocnym życiu polskich miast opowiada Tomasz Zakrzewski, dyrektor ds. sprzedaży Klubowa.pl
Jakie informacje publikowane się na portalu Klubowa.pl?
Zaczynaliśmy od lokalnego portalu informującego o życiu klubowym Bydgoszczy. Strona internetowa bydgoszcz.klubowa.pl powstała w 2005 roku. Od tego czasu portal ewoluował i poszerzał zakres zainteresowań i informacji, jakie się na nim pojawiały. Dziś skupiamy społeczność osób, która dzieli się swoimi wrażeniami i opinią o różnych miejscach. Można tam znaleźć informacje dotyczące imprez klubowych odbywających się w ośmiu największych polskich miastach m.in. w Warszawie, Krakowie, czy Wrocławiu. Chcemy, żeby kolejne portale poprowadzili franczyzobiorcy.
Jakie są plany rozwojowe firmy?
Poszukiwanie franczyzobiorców rozpoczęliśmy niecały miesiąc temu, ale już prowadzimy rozmowy z kilkoma potencjalnymi partnerami. Poza tym już przygotowujemy się do nowego sezonu, który dla naszej branży rozpoczyna się we wrześniu. Zamierzamy unowocześnić portal i zmienić go tak, aby odbiór publikowanych informacji był jeszcze przyjemniejszy. Pracujemy również nad grą, która połączy portal Klubowa.pl z serwisem społecznościowym Facebook.com. Będzie to nowoczesna forma reklamy dla naszych klientów. Robimy również ukłon w stronę użytkowników urządzeń mobilnych takich jak smartphony, którym niebawem udostępnimy nową aplikację, którą będą mogli ściągnąć na swoją komórkę.
Kto może zostać franczyzobiorcą Klubowa.pl?
Przedsiębiorca z miasta liczącego co najmniej 20 tys. mieszkańców. Kwota inwestycji równa jest opłacie wstępnej i w przypadku małych miast wynosi 5 tys. zł. Zakładamy, ze pierwsze przychody mogą się pojawić po 3 miesiącach, dlatego też przez ten okres franczyzobiorca jest zwolniony z opłaty bieżącej. Zwrotu z inwestycji należy się spodziewać po około pół roku. Trzeba pamiętać, że portal zarabia na sprzedaży reklam i jego dochody są wprost proporcjonalne do wyników oglądalności oraz zaufania klientów, a to przychodzi z czasem.
Rozmawiała (mak)
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


