Pół planu rocznego w pół roku

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak przebiega realizacja planu rozwoju, według którego deklarujecie 40 nowych biur KNC do końca 2012 roku?
Od początku roku podpisaliśmy 7 umów franczyzowych. W najbliższym czasie nawiążemy współpracę z 5 partnerami. Na koniec czerwca powinniśmy mieć 60 placówek. To dobry wynik, który zwiastuje realizację strategii rozwoju w 2012 roku. Od czerwca rozpoczynamy również kampanię pod hasłem "Kupujemy biura nieruchomości". Chcemy pozyskać do sieci biura nieruchomości z całej Polski, które mają już swoje lokale, pracowników i bazy nieruchomości. Mimo ostrej zimy odnotowaliśmy wysoki poziom sprzedaży nieruchomości. Sporym zainteresowaniem cieszyły się działki budowlane pod domy jednorodzinne. Jesteśmy widoczni na rynku. To buduje naszą wiarygodność i zachęca do współpracy. Obecnie na rynku decydujące znaczenie mają duże sieci biur nieruchomości. Przedsiębiorcy niezrzeszeni w sieci mają mniejszą szansę przetrwania niż ci, którzy działają pod parasolem firmy z długoletnim doświadczeniem. Najwięcej trudności sprawia pozyskanie klienta. My na starcie oferujemy dostęp do ok. 15 tysięcy ofert, w tym 7 tys. na wyłączność. To bardzo ułatwia działalność.

Jak jeszcze wspieracie swoich partnerów?
Centrala szkoli franczyzobiorców z zakresu zarządzania biurem, sprzedaży nieruchomości oraz wiedzy na temat branży. Partnerzy sieci odbywają również praktyki w wybranym biurze należącym do KNC Nieruchomości. Później są na bieżąco dokształcani – poznają przepisy prawne regulujące rynek, nowe trendy w branży oraz nowe zasady prowadzenia biznesu. Posiadamy własny Branżowy Ośrodek Szkoleniowy, który rekrutuje i szkoli pośredników i asystentów pośredników do wszystkich placówek naszej sieci. Minimalna kwota inwestycji w biuro KNC wynosi 20 tys. zł. Placówki otwierane są w miejscowościach od 50 tys. mieszkańców. Przed otwarciem każdego biura weryfikujemy potencjał lokalnego rynku – bierzemy pod uwagę liczbę agencji działających na danym terenie oraz ilość nieruchomości zgłoszonych do sprzedaży.

Jak wygląda obecnie rynek KNC Nieruchomości?
Coraz więcej sprzedających nie radzi sobie ze sprzedażą mieszkań i pomocy szukają w biurach nieruchomości, a te jeszcze nigdy nie miały tylu ofert sprzedaży nieruchomości lokalowych. Jak dowodzą analizy przeprowadzane w biurach sieci KNC tylko 20 proc. miesięcznych transakcji stanowią te dotyczące mieszkań (i chodzi tu o rynek wtórny). Pozostałe transakcje dotyczą domów i działek niezabudowanych rolnych i budowlanych. Za taki stan odpowiadają nadal wysokie ceny ofertowe mieszkań, bo sprzedający uporczywie utrzymują ceny możliwe do osiągnięcia 5 lat temu! Spadki cen mieszkań o których tak szumnie mówią analitycy rynku nieruchomości są stosunkowo niewielkie, bo rzędu 10-15 proc. i taka tendencja utrzymuje się już od co najmniej 2 lat.

Rozmawiała (mk)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €