Konkurencja nakręca ruch

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod logo Meritum Bank działa 16 placówek własnych i 109 partnerskich. Na koniec roku ma ich być już 160. Najbliższe otwarcia będą miały miejsce w Pabianicach, Chełmie, Pile i Poznaniu. Bank pozyskuje partnerów z miast powyżej 20 tys. mieszkańców.
– Osoby zainteresowane współpracą powinny mieć doświadczenie w finansach: w bankowości, pośrednictwie finansowym lub ubezpieczeniach. Jeśli nie spełniają tego warunku, najlepszym rozwiązaniem jest zatrudnienie co najmniej dwóch doświadczonych pracowników – radzi Grzegorz Karmowski, kierownik ds. rozwoju placówek partnerskich Meritum Bank.

Inwestycja w biznes zależy od wielkości lokalu i średnio wynosi 1 tys. zł/m2, co przy powierzchni 50 m2 daje okrągłą kwotę 50 tys. zł. Preferowaną lokalizacją jest centrum miasta. Wynajęty lub własny lokal podlega ocenie Meritum Banku, ponieważ musi spełniać standardy związane z wizualizacją sieci oraz zasadami bezpieczeństwa. Opłaty licencyjne podlegają negocjacjom.

– Idealnym partnerem jest osoba posiadająca zdolności komunikacyjne oraz uczciwa w relacjach z klientem i centralą. Sukcesem partnera jest sytuacja, kiedy przed upływem roku od uruchomienia punktu ten zaczyna być rentowny. Najlepsi potrafią zarabiać już po miesiącu, a najwyższe miesięczne zyski sięgają 200 tys. zł – mówi Grzegorz Karmowski.

Licencjodawca oferuje szkolenia sprzedażowe i produktowe, materiały reklamowe. Jak zauważają eksperci Meritum Banku, wzrost zainteresowania wybranymi produktami wynika nie tylko z akcji marketingowych organizowanych przez sam bank, ale także przez konkurencję. Świadomy klient sprawdza bowiem kilka ofert, zanim wybierze tę najlepszą.

- W najbliższym czasie banki wzmocnią działania mające na celu pozyskanie klienta korzystającego z bankowości elektronicznej. Niektórzy już wprowadzili stosowne aplikacje umożliwiające obsługę swojego konta za pośrednictwem smartfona – mówi Sławomir Gałka, dyrektor regionalny Meritum Bank.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €