Zdążyli przed pierwszym gwizdkiem

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowi franczyzobiorcy Sphinxa mogą mieć powody do zadowolenia – zdążyli otworzyć lokale przed rozpoczęciem mistrzostw Europy w piłce nożnej. W okresie EURO w punktach Sphinxa obowiązywać ma specjalna wkładka do menu „Poznaj mistrzowskie smaki”, w której znajdą się propozycje potraw narodowych goszczących w Polsce drużyn - od m.in. chorwackiego cevapcici, przez irlandzkie fish and chips, po włoskie penne arrabbiata. Klienci Sphinxa obejrzą też spotkania piłkarskie.

- Otwierając nowe lokale, zyskujemy nie tylko następne dwie restauracje, ale również poszerzamy zasięg naszej sieci o kolejne miasta. Wierzymy, że oferta naszych restauracji przypadnie do gustu również mieszkańcom Kutna i Starogardu Gdańskiego. W bieżącym roku uruchomiliśmy trzy nowe lokale, a już kolejne przygotowywane są do otwarcia - mówi Mariola Krawiec-Rzeszotek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło.

Nowe placówki pod marką Sphinx powstały w lokalach o powierzchni 200 metrów kwadratowych (Kutno) i 280 metrów kwadratowych (Starogard Gdański). Sfinks Polska zarządza 108 restauracjami, w tym siecią 92 restauracji Sphinx, 8 restauracjami Chłopskie Jadło i 8 restauracjami WOOK.

(gum)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €