Franczyzodawca bierze koszty na siebie

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma Jeta zajmuje się handlem detalicznym i hurtowym płytek ceramicznych oraz armatury sanitarnej. W asortymencie sklepów znajdują się także wykładziny dywanowe i PCV, panele oraz chemia budowlana. Na chwilę obecną pod wspólnym szyldem działa dziewięć sklepów własnych, jeden franczyzowy oraz blisko 90 partnerów handlowych.

- Świadczymy usługi wymiarowania pomieszczenia, jak i projektowania łazienki oraz obsługi posprzedażowej. Tylko dodatkowymi usługami świadczonymi na wysokim poziomie jesteśmy w stanie konkurować z wielkopowierzchniowymi hipermarketami czy sklepami internetowymi - mówi Maciej Światek, wiceprezes zarządu Jeta.

Franczyzobiorca firmy musi dysponować lokalem z dostępem do parkingu i znajdującym się blisko węzłów komunikacyjnych. Dobrze, jeśli w pobliżu są sklepy działające w branży dla domu i ogrodu. Franczyzobiorca nie musi się obawiać wewnętrznej konkurencji, ponieważ otrzymuje wyłączność terytorialną.

Salony Jeta liczą od 300 do 600 m2 powierzchni. Koszty przystosowanie lokalu do wymogów sieci ponosi francyzodawca, a wynoszą one ok. 100 zł na 1 m2 powierzchni sklepu. Na zatowarowanie przedsiębiorca musi przeznaczyć ok. 400 zł za m2. Do tego dochodzi opłata marketingowa w wysokości 1 tys. zł, którą Jeta pobiera co miesiąc.

- Sprzedaż płytek cechuje się pewną sezonowością. Latem zauważalny jest wzrost obrotów ze względu na trwające w tym okresie prace remontowo-budowlane - dodaje Maciej Światek.

(boa)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €