Klient w potrzebie

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

SKOK Zachodnia posiada w ofercie szeroką gamę produktów finansowych, konta osobiste z dostępem przez internet, karty płatnicze, kredyty, pożyczki, lokaty, ubezpieczenia. Obecnie Kasa posiada 27 punktów własnych i 30 agencyjnych na terenie całej Polski. W tym roku liczba ta wzrośnie do 40. Ostatnio otwarto punkt kasowy w Rzeszowie.

- Ze sprzedażowego punktu widzenia ważne jest, aby lokal był dostępny dla każdego przechodnia. Zgodnie z tym wymogiem preferujemy powierzchnie biurowe położone na parterze, z dostępem od ulicy, w atrakcyjnej pod względem handlowym lokalizacji. Podstawowe narzędzia pracy agenta to komputer z dostępem do internetu, skaner oraz telefon – wymienia Andrzej Matuszewski ze SKOK Zachodnia.

Kasa Zachodnia ponosi koszty związane z obrandowaniem punktu sprzedaży. Koszty remontu i dostosowania lokalu do działalności ponosi partner. Nie ma opłat licencyjnych. Firma zapewnia szkolenia personelu oraz przekazuje materiały marketingowe. Klientami SKOKu są głównie osoby, które potrzebują szybko, bez zbędnych formalności uzyskać gotówkę.

- Oczekiwanie na decyzję w innych instytucjach finansowych zniechęca potencjalnych pożyczkobiorców. Jak we wszystkich usługach również w punkcie finansowym o sukcesie decyduje kontakt z klientem, kwalifikacje i znajomość produktów. Zapewniamy to oferując szkolenia i pakiety materiałów wspomagających sprzedaż – mówi Andrzej Matuszewski.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €